וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תציע לאלי גוטמן להיות המנהל המקצועי

11.10.2015 / 22:30

לאדומים יש סוף כל סוף מועמד מוסכם: אם הנבחרת תודח בשלישי, הם יחלו במשא ומתן עם המאמן הלאומי, כשבאדיר עשוי לעבוד תחתיו. המכשולים: דרישת שכר של כ-400 אלף דולר לעונה והצעות מאירופה

one

בווידאו: ה-1:1 של הפועל תל אביב מול הפועל כפר סבא במחזור הקודם

חודש וחצי אחרי פיטורי ססאר מנדיונדו, ובהפועל תל אביב סוף סוף מסכימים על מועמד ראוי להחליפו. האדומים ימתינו ליום רביעי, ואם לא יקרה נס שיוביל להעפלתה של נבחרת ישראל לשלב ההצלבה של מוקדמות יורו 2016, אזי האדומים ינסו להיכנס למשא ומתן עם אלי גוטמן. למאמן הלאומי יוצע להיות המנהל המקצועי של האדומים בשנים הבאות, כשוואליד באדיר, המאמן הזמני הנוכחי, ישמש כמאמן בפועל.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ינסה למצות אופציות מאירופה לפני הקאמבק. אלי גוטמן/קובי אליהו

שני מכשולים עדיין מונעים את חזרת גוטמן לאדום. הראשון: גוטמן משוחח בימים האחרונים עם מקורביו וטוען כי בידיו הצעות מאירופה והוא ינסה למצות את האופציות עוד לפני חזרתו להפועל תל אביב. אם לא יצליח להיכנס למשא ומתן עם מועדון מכובד באירופה, הוא ככל הנראה ישוב למתחם חודורוב.

המכשול השני הוא שכרו של המאמן הלאומי. גוטמן כבר התבטא בפני מספר גורמים, וגם בהפועל מבינים כי אם ישוב למועדון זה יהיה בשכר גבוה מאוד - יותר מ-400 אלף דולר לעונה. לא בטוח כרגע שלהפועל תל אביב יש את הסכומים הללו כדי להחתים את המאמן הלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully