וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: אליפות העולם ב-470 יוצאת לדרך בחיפה

11.10.2015 / 0:24

התחרות היוקרתית תספק תשעה כרטיסים לריו, שישה לגברים ושלושה לנשים. ביום שני יחלו השייטים את התחרות שתימשך עד שבת אז ייערך שיוט המדליות

גיל כהן, דניאל ממן שייטות ישראליות עם לינור קליגר, מימין. אדריאן הרבשטיין
האליפות יוצאת לדרך. לינור קליגר עם גיל כהן ודניאל ממן/אדריאן הרבשטיין

אליפות העולם בדגם 470 בשייט תצא לדרך מחר (ראשון) בחיפה, אבל רק ביום שני יתקיימו שיוטי התחרות. בשעות הצהריים ביום ראשון יתקיים "משט אפס" שבו תיבדק היערכות השופטים והשייטים לקראת התחרות, והחל מיום שני כאמור תחל ההתמודדות וביום שבת בצהריים יערך שיוט המדליות היוקרתי.

מעבר ליוקרה של התחרות, הרי שמדובר באפשרות של הצמדים הישראלים להיאבק על מקום בריו. התחרות בחיפה תחלק שישה כרטיסים בגברים שעליהם יתחרו 18 צוותים (15 צוותים הבטיחו את מקומם), וכן שלושה בלבד בנשים שעליהם יתחרו 13 מדינות (12 צוותים הבטיחו את מקומם). במסגרת התחרות ישתתפו כ-200 שייטים, מאמנים ושופטים שמגיעים מ-33 מדינות. בין הצוותים הישראליים השמות הבולטים הם של אייל לוין ודן פרויליך בגברים וגיל כהן ודניאל ממן בנשים.
באירוע הפתיחה שנערך הערב במעמד נשיא ארגון השייט הבינלאומי לדגם, סטניסלס קסארוב וראש עיריית חיפה, יונה יהב, אמר קסארוב: "אני מודה לעיריית חיפה והתאחדות השייט בישראל על ארגון התחרות בחיפה, שמארחת את האליפות שוב מאז שנת 1988. מדובר בתחרות החשובה ביותר בעולם ואני מאחל הצלחה לכל הצוותים ושמח לפתוח את האליפות באופן רשמי".

נינו שמואלי, סגן נשיא איגוד השייט הבינלאומי והמנהל המקצועי של התחרות, אמר: "גידלנו דורות רבים של שייטים בישראל ואנו משקיעים מאמצים במטרה לזכות בהישגים דומים בעתיד. אנו מודים לעיריית חיפה על ארגון התחרות, מאחלים לכולם שהות נעימה בישראל ובהצלחה בתחרות". יהב הוסיף: "אנחנו בחיפה גאים מאוד לארח אתכם באליפות העולם. אנו אוהבים את כולכם ונשמח אם תבואו לבקר כאן גם בעתיד. זו אחת הערים היפות בים התיכון, בהצלחה לכולכם בתחרות החשובה". במסגרת אותו אירוע עלתה לבמה השייטת הישראלית נוגה תורן והקריאה את שבועת השייטים.

גיל כהן (כובע שחור) דניאל ממן שייטות ישראליות. איגוד השייט,
דניאל ממן עם גיל כהן/איגוד השייט

המתחרים הישראלים

בגברים: עומר זהבי ובן ברק, אייל לוין ודן פרויליך, ניתאי חסון וטל הררי, מאור אבו ויואב רוז, גל כהן ואייל המבורגר, עידו ביליק ואופק שלגי, יאן ברזילי ואלון תרון.

בנשים: נויה ברעם ורימון שושן, גיל כהן ודניאל ממן, צוף זמט וסתיו ברוקמן, דנה גור וחן שטרנברג, דניאל דץ ונוגה תורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully