וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "היו אצלנו הרבה עליות וירידות במהלך המשחק"

10.10.2015 / 22:06

מאמן מכבי תל אביב מצא מקום לשיפור אצל הקבוצה שלו למרות ה-65:89 מול מכבי קרית גת: "לא התאמנו טוב במהלך השבוע, ייקח זמן להתחבר". טיילור רוצ'סטי: "הרגשתי מצוין, אבל יש עוד דרך ארוכה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הביסה היום (שבת) 65:89 את מכבי קרית גת במשחק הפתיחה של עונת 2015/16 בליגת העל בכדורסל. הצהובים הציגו משחק קבוצתי ומחצית שנייה מצוינת וניצחו את העולה החדשה כשטיילור רוצ'סטי קולע 14 נקודות ובריאן רנדל מוסיף 13 במשחק מצוין שלו. הקהל של קרית גת קילל את יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי לאורך המחצית השנייה. טרבור אמבקווה יהיה כשיר למשחק החוץ מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי הקרוב.

לפני המשחק נערך טקס מרגש לאוהד הקבוצה, יותם ויסברג, שנהרג השבוע בתאונת דרכים קטלנית. ויסברג בן ה-25 במותו היה סרן בחיל הים ואוהד שרוף של הקבוצה. משפחתו הודתה להנהלת מכבי על המחווה המרגשת.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מרוצה, אבל מוכן לקרב גדול בחמישי. גודס/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "היינו אקטיביים בהגנה, לחצנו על הכדור, עשינו שמירות כפולות והשגנו עוד שליטה בכדור. היו לנו הרבה ירידות ועליות במהלך המשחק וזה הרבה בגלל שלא עשינו אימונים טובים במהלך השבוע. חשוב להתחיל את העונה ברגל ימין, לנצח ולשחק טוב. אין אצלנו את ה-5, גם בריאן רנדל משחק אצלנו כ-5. במשחק שלנו אין כמעט 4 או 5, יש יתרונות של מי שחוסם ומי שמתגלגל. איתי שגב עשה עבודה טובה. הוא עדיין לא מחובר, ייקח לו זמן להבין את השחקנים ולשחקנים להבין אותו. עם הזמן הוא יהיה טוב יותר".

לקראת צסק"א אמר גודס: "שם כבר אין מקום לטעויות ואיבודי כדור, מענישים אותך כמו שצריך שם. יש לנו כמה ימים להתכונן לזה ולהגיע הכי מוכנים שאפשר".

טיילור רוצ'סטי, שקלע 14 נקודות, הוסיף: "הרגשתי מצוין לשחק היום, נחמד לשחק סוף סוף משחק רשמי. יש לנו עדיין דרך ארוכה, אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולהתקדם הלאה. אנחנו מנסים ללחוץ, זה מאמץ קבוצתי. הרמנו את האינטנסיביות וזה מה שעזר לנו לפתוח פער גדול".

מאמן קרית גת נתי כהן: "קיווינו לטיפה יותר, בסך הכול מכבי בהחלט קבוצה מצוינת, רמת קליעה מאוד גבוהה. אנחנו רוצים להתעסק בעצמנו, ואיך אנחנו יכולים להופיע יותר טוב. היו לנו דקות טובות אבל נשברנו קצת בסוף, קצת מאכזב בקטע הזה.

"יכול להיות שזו נאיביות מסוימת, יכול להיות שחלק מהשחקנים צריכים עוד להכיר את הליגה, משחק ראשון מול מכבי זו הייתה טבילת אש גדולה מדי. היינו בחצי הראשון, לא נשברנו, טעינו טעויות ושילמנו עליהן, לפעמים קורים דברים, מכבי כמו מכבי יודעים העניש מהיר מאוד, ניסינו לחזור אבל לא הצלחנו לעשות את העוד קצת הזה כדי להיצמד, פיספסנו את זה".

מאיר טפירו: "אני חושב שבחי ראשון שיחקנו בסדר, היינו במשחק, קצת איבודי כדור מיותרים וזה גרר ליתרון של מכבי. מכבי פתחו פער ומשם היה להם נוח לשחק. יש לנו התרגשות גדולה, אנשים מאוד רוצים להצליח בליגה, אני מקווה שיתחבר לנו לעונה טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully