וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: תמנע נלסון-לוי זכתה במדליית ארד בפורטוגל

10.10.2015 / 20:39

הג'ודוקא הצעירה זכתה לראשונה במדליה בסבב הבוגרות אחרי שהשיגה ארבעה ניצחונות לעומת הפסד אחד. שני הרשקו, מאמן הנבחרת: "עומק הנבחרת הוא אחת ממטרות העל שלי ושל האיגוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלסון-לוי משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הג'ודוקא תמנע נלסון-לוי זכתה היום (שבת) במדליית ארד בתחרות מסבב אירופה הפתוחה בליסבון. נלסון-לוי שמתחרה ב-57 ק"ג פתחה את התחרות במפגש מול אנה חורחה, ולמרות שהייתה בפיגור של יוקו ו-ווזארי, היא הצליחה להטיל את יריבתה באיפון עשר שניות לסיום הקרב ולעלות על חשבונה לסיבוב הבא.

בהמשך הג'ודוקא הישראלית הטילה באיפון נוסף את גבריאלה נבארס הארגנטינאית, אבל נעצרה באיפון על ידי יריבה מקוסובו, נורה גיאקובה שסיימה עם מדליית הארד במשחקים האירופיים השנה. בבית הניחומים מצאה נלסון-לוי נחמה כאשר היא השיגה איפון נוסף בתחרות על האיטלקיה מרטינה לו גוידיצ'ה ובקרב על הארד היא הכריעה איטלקיה נוספת, אנה ריאטי, הפעם עם ווזארי ויוקו.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, התייחס לנלסון-לוי שנמנית על סגל הנוער הצעיר וחוגגת עם מדליה ראשונה בסבב הבוגרות: "אני גאה מאוד בתמנע ושמח שספורטאית צעירה נוספת מצטרפת לסגל הספורטאיות שמביאות מדליות בכל תחרות בסבב העולמי לבוגרות. עומק הנבחרת הוא אחת ממטרות העל שלי ושל איגוד הג'ודו".

שאר בנות הנבחרת הודחו בשלבים המוקדמים: נועה מינסקר (48 ק"ג) בסיבוב השני, מעיין גרינברג (57 ק"ג) בסיבוב השני, רותם שור (63 ק"ג) בסיבוב השני, וירדן מאירסון (78 ק"ג) בסיבוב הראשון.

באותו זמן, נבחרת הגברים השתתפה בתחרות מקבילה בגלזגו, אבל לא הצליחה לסיים עם מדליות. אלון רחימה (60 ק"ג) הפסיד בסיבוב השני, טל אלמוג (66 ק"ג) הודח בסיבוב הראשון, טוהר בוטבול (73 ק"ג) סיים שביעי וכך גם אסף חן (81 ק"ג), מתן חאזן (90 ק"ג) הפסיד בסיבוב השני, פיטר פלצ'יק (100 ק"ג) סיים שביעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully