וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "העבודה שלי היא להנהיג את מכבי תל אביב"

10.10.2015 / 11:29

הגארד של הצהובים מוכן לפתיחת העונה נגד מכבי קרית גת (ש', 20:10, ספ' 5) ובטוח: "מכבי התחזקה לעומת העונה שעברה, אבל רק ביוני נדע איך תפקדנו כקבוצה". אונואקו: "יש פה אנשים חרוצים"

בווידאו: אונואקו נוחת בארץ ומצטרף למכבי תל אביב

מכבי תל אביב תפתח הערב (שבת, 20:10, ספורט 5) את דרכה בליגת העל כשהיא תארח את מכבי קרית גת, העולה החדשה. בשבוע שעבר שבו הצהובים משני משחקים בארצות הברית נגד מילאנו (1:1) והספיקו גם לצרף את הזר החדש, ארינזה אונואקו. ויטור פבראני לא נרשם למשחקי הליגה והוא עדיין מתלונן על כאבים. טרבור אמבקווה שסובל מפציעה בעינו ודגן יבזורי הפצוע לא יעמדו לרשותו של גיא גודס.

ליגת העל נפתחת, גודס: "למדנו משנה שעברה שצריך לעבות את הסגל"

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בטוח בקבוצה החדשה-ישנה שלו. פארמר/קובי אליהו

ג'ורדן פארמר אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "אנחנו מתחילים את הליגה וחשוב לנו להתחיל אותה בצורה טובה. זכינו בגביע הווינר במסגרת קדם העונה, וזה היה חשוב כי במכבי חשוב לנצח בכל משחק ובכל מסגרת. נתמודד מול קרית גת ונגיע למשחק הזה מוכנים כדי שנוכל להתכונן בהמשך לצסק"א מוסקבה ביורוליג".

על התחושות שלו לגבי הקבוצה שנבנתה הקיץ אמר פארמר: "יש לנו עוד הרבה עבודה. אני חושב שמכבי התחזקה מהעונה שעברה, אך רק בחודש יוני תהיה תשובה לגבי איך תפקדנו כקבוצה. אנחנו מבחינתו השחקנים נעשה את המיטב כדי להצליח". לשאלה באשר לציפיות לגביו השיב פארמר: "זו דווקא הרגשה טובה שיש ציפיות. כמובן שיש הרבה אחריות ואני מבין את זה. העבודה שלי היא להנהיג את הקבוצה. אני לא מדבר על סטטיסטיקה או לקלוע כמה שיותר נקודות, אלא פשוט לעשות מה שצריך כדי לעזור לקבוצה לנצח. כל עוד ננצח כקבוצה, זה לא משנה מה אצטרך לעשות על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ארינזה אונואקו שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
רוצה להשתלב במהירות. אונואקו/ניב אהרונסון

ארינזה אונואקו הוסיף: "יהיה מרגש להיות במשחק הראשון עם הקבוצה. הגעתי לפני כמה ימים, אך אני רוצה להסתגל במהירות לכדורסל כאן, להיות חלק מהקבוצה ולהיות בכושר טוב. אערוך אימונים כדי להיכנס למסגרת בצורה מהירה. יש לנו כאן שחקנים שעובדים חזק ומאוד, אנשים חרוצים, ואני שמח לקחת חלק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully