וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייסי רייט טס לארה"ב מ"סיבות פרטיות", הפועל ירושלים מוטרדת

9.10.2015 / 11:19

האדומים אישרו לגארד לטוס לארצות הברית למספר ימים ולהחמיץ את משחק פתיחת העונה מול אשדוד, אך חוששים שמא "לא יראה מוטיבציה מלאה העונה". אליהו: "יהיה קשה לצוות המאמנים העונה"

ניב אהרונסון

הפועל ירושלים הודיעה היום (שישי) כי ברייסי רייט ייעדר בימים הקרובים ממה שהוגדר כ"סיבות פרטיות". בירושלים מסרו כי ההיעדרות של רייט, שיחמיץ את משחק פתיחת העונה של האלופה מול מכבי אשדוד, נעשתה בתיאום מראש עם הנהלת המועדון.

אחרי דיאור פישר, נעדר בשבוע שעבר מהאימונים בשל סיבות אישיות, גם ברייס רייט נכנס לקלחת. רייט אמנם השאיר את משפחתו בארץ והודיע כי ישוב בעוד מספר ימים, אולם הדאגה של ירושלים לגבי התנהלות השחקן נמשכת. בירושלים חוששים כי מכך "שרייט לא יציג מוטיבציה מלאה העונה", כהגדרתם, כשבירושלים מציינים שאת האימונים האחרונים החמיץ השחקן לאחר שהתלונן על כאבים בגב.

כזכור, הגארד האמריקאי ביקש במהלך הקיץ מראשי המועדון שדרוג בשכרו, אולם אלו לא אהבו את הבקשה והבהירו לו כי יש לו "חוזה ועליו לעמוד בתנאים". גם בעונה שעברה הלינו באלופה לגבי התנהלותו של השחקן, ורייט אף ספג השעיה - מה שיצר לא מעט משקעים בין הצדדים.

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
המשקעים צפים. רייט/יוסי ציפקיס

ליאור אליהו התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט לפתיחת העונה של הקבוצה: "יש הרבה מטרות העונה, רוצים לשמר את מה שעשינו בעונה שעברה, שיחקנו בעונה שעברה מאוד יפה, עם הרבה אנרגיות וצריך להציג זאת גם השנה. המטרה שלנו היא להילחם על גביע המדינה והאליפות ולגבי אירופה לעבור קודם כל את הבית הראשון. האם ירושלים התחזקה או נחלשה? אני אענה על התשובה הזאת בפברואר".

אליהו הוסיף: "ההבדל בין העונה שעברה לזו שתבוא זה שהקבוצות היריבות שיגיעו לשחק נגדנו יגיעו באובר מוטיבציה להבדיל משנים קודמות, כי זכינו באליפות ועכשיו חבת ההוכחה היא עלינו ואנחנו צריכים לעשות את העבודה כמו שצריך. אומרים שיותר קל להגיע לשיא מאשר לשמור עליו, אז בהחלט מצפה לנו שנה מאוד קשה. יהיו לנו גם הפסדים וזה חלק מהעניין, אבל אנחנו נמצאים בסיטואציה שבה רצינו להיות בה".

לגבי מצבת השחקנים של הפועל ירושלים הוסיף אליהו: "קשה לחבר קבוצה של 10 שחקנים, לצוות המקצועי יהיה קשה העונה מכל הבחינות , גם מבחינת העומק של הקבוצה ואיך לספק את כל השחקנים, אבל אני בטוח שנתמודד לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully