וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים אותו? שני טאצ'דאונים לאנדרה ג'ונסון, הקולטס ניצחו ביוסטון

9.10.2015 / 8:10

האקס של הטקסאנס העמיק את המשבר בקבוצתו הקודמת, בעוד אינדיאנפוליס הסתדרה בפעם השנייה ברציפות ללא אנדרו לאק ובעזרת משחק אחראי של מאט האסלבק בן ה-40

אנדרה ג'ונסון אינדיאנפוליס קולטס. Patric Schneider, AP
ג'ונסון חגג במקום אותו הוא מכיר כל כך טוב/AP, Patric Schneider

יוסטון (4:1) - אינדיאנפוליס (2:3) 27:20

בפעם השנייה ברציפות ללא אנדרו לאק הפצוע, הקולטס השיגו בטקסס ניצחון משמעותי, שמקרב אותם מאוד לזכייה באליפות ה-AFC דרום גם השנה. הם עשו זאת בזכות כמה ותיקים ובראשם, מאט האסלבק שסיפק משחק אחראי ואנדרה ג'ונסון, שפירק את האקסית עם צמד טאצ'דאונים באצטדיון שהיה לו לבית כל כך הרבה שנים.

הטאצ'דאון הראשון של ג'ונסון הגיע 1:22 לסיום הרבע הפותח, בעוד יוסטון המפורקת לא מצליחה לייצר שום דבר. בשלב זה, ביל אובריאן שוב התייאש מהקוורטרבק שלו והפעם ריאן מאלט היה זה שפינה את מקומו לבריאן הוייר, שהצליח להחזיר את הטקסאנס למשחק עם מסירה ממש בשנייה האחרונה של המחצית ל-42 יארד וטאצ'דאון של ג'יילן סטרונג.

שתי דקות בתוך המחצית השנייה פרנק גור, עוד שחקן מלא ניסיון, רשם טאצ'דאון מקרוב. סטרונג שוב צימק, לפני שג'ונסון תפס את הכדור השני שלו באנדזון, 10:28 לסיום המשחק. יוסטון התקרבה למינוס שבע עם שער שדה, אך שתי דקות לסיום הוייר נחטף והמשחק נגמר.

האסלבק רשם 213 יארד וצמד, טי ווי הילטון תפס 88 יארד, ג'ונסון עוד 77 ופרנק גור רץ ל-98 יארד. מנגד, מאלט נמשה אחרי 50 יארד ואיבוד, הוייר סיפק עוד 213, צמד ואיבוד. דיאנדרה הופקינס תפס ל-169 יארד ואריאן פוסטר, שנפצע, נבדק וחזר, לעוד 77, אך היה חלש על הקרקע (41 יארד ב-19 נשיאות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully