וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: המשחק הכי טעון במוקדמות היורו, טייק 2

8.10.2015 / 13:29

לפני כשנה הן נפגשו על אדמת בלגרד, ולאחר שאחד מהשחקנים הסרבים קרע את דגל אלבניה על כר הדשא המשחק פוצץ. הערב הן ייפגשו באלבניה לעיני כ-1,500 שוטרים. יעבור בשלום?

אימג'בנק GettyImages

נבחרות אלבניה וסרביה, שאחראיות לאחת השערוריות הגדולות במוקדמות יורו 2016, ייפגשו שוב במסגרת בית ט', שנה לאחר פיצוץ המשחק ביניהן בסרביה. במשחק שנערך לפני כשנה בבירת סרביה בלגרד, תלש אחד משחקני סרביה דגל של נבחרת אלבניה אותו הניפו האוהדים האלבנים, כשהדבר הביא למהומה גדולה ולפיצוץ המשחק. המתיחות לקראת הגומלין הורגשה כבר אתמול כאשר האוטובוס שהוביל את שחקני נבחרת סרביה הותקף באבנים ושמשתו נופצה.

האלבנים נמצאים בעמדה מצויינת להעפיל ליורו אך מירב תשומת הלב של המארחים מרוכזת מן הסתם בסידורי האבטחה הקפדניים לקראת ההתמודדות הרגישה. כ-1,500 שוטרים ישמרו על הסדר במשחק שיערך כ-50 קילומטרים מטיראנה. המשטרה המקומית כבר הודיעה שלמעט 70 סטודנטים, אוהדים סרבים לא יורשו להיכנס. ראש ממשלת סרביה הוזמן למשחק על ידי עמיתו האלבני, אך עוד לא החליט האם יגיע.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully