וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נטלמן ג'ייק: ארייטה כיכב, הקאבס ניצחו בפיטסבורג בווילד קארד

8.10.2015 / 6:09

המגיש הנהדר של הקאבס רשם משחק מלא עם 11 סטרייקאאוטים ושיתק את הפייראטס בדרך ל-0:4 של שיקגו, שתפגוש את סנט לואיס ב-NLCS. באינינג השביעי, ארייטה נפגע מהגשה, מה שהוביל למהומה שניקתה את הספסלים. משחק מצוין גם לקייל שוורבר

ג'ייק ארייטה שיקגו קאבס. AP
גם המהומה לא עצרה אותו. ארייטה/AP

פיטסבורג - שיקגו קאבס 4:0

החיים טובים כשג'ייק ארייטה בצד שלך. ממש כמו משחק הווילד קארד הראשון, גם משחק הווילד קארד השני הסתיים בהשתקה לטובת קבוצת החוץ, כאשר הפעם היה זה המגיש האדיר של הקבוצה מעיר הרוחות, שרשם משחק מלא, הרשה לפייראטס ארבע חבטות בלבד והכיש 11 יריבים בדרך למפגש עם סנט לואיס ב-NLCS.

פיטסבורג, שעבדה קשה כל השנה כדי להשיג את המקום בפלייאוף ובשלב מסוים אפילו לא הייתה רחוקה מראשות הבית, יכולה לחוש מאוד מאוכזבת. הפיראטים שלחו למגרש את גאריט קול האיכותי, אבל קיבלו ממנו הופעה לא מספיק טובה, של חמישה אינינגים, ארבעה סטרייקאאוטים וארבע ריצות חובה. הבולפן דווקא עשה את שלו ובארבעת האינינגים האחרונים אפשר רק עוד חבטה אחת, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, כשמנגד, ארייטה לא נותן להתקפה המארחת לנשום.

כבר באינינג הראשון, קייל שוורבר העלה את הקאביז ליתרון עם סינגל. הוא המשיך לככב עם הומראן בן שתי ריצות, שקבע 0:3 באינינג השלישי, לפני שסולו הומראן של דקסטר פאוולר הגדיל את הפער עוד יותר באינינג החמישי. בשלב מסוים, ארייטה קצת התעייף, או סתם החליט להרגיז את הפייראטס עוד טיפה. באינינג החמישי הוא פגע עם הגשה בפרנסיסקו סרבלי ובשישי, בג'וש האריסון. כאשר הוא עלה לחבוט בעצמו באינינג השביעי, טוני ווטסון שלח כדור היישר לזרוע השמאלית שלו, מה שהוביל למהומה שניקתה את הספסלים. אלא שגם זה לא הוציא את ארייטה מריכוז ואחרי שהוא נרגע, הוא שב לגבעה וסגר את העבודה.

הלילה מתחיל הדבר האמיתי, כאשר ב-22:37 טורונטו מארחת את טקסס וב-2:37, קנזס סיטי את יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully