וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני אומץ: סינסינטי מארחת את סיאטל במוקד המחזור החמישי

10.10.2015 / 10:00

הבנגאלס המושלמים ינסו להוכיח את כוחם מול סגנית האלופה. ארבע קבוצות נוספות יקוו לשמור על מאזן נקי מהפסדים: אטלנטה מול וושינגטון, גרין ביי נגד סנט לואיס, ניו אינגלנד בדאלאס ודנבר אצל אוקלנד

שחקן סינסינטי בנגאלס אנדי דלטון. Andy Lyons, GettyImages
יהיה מעניין באוהיו. דלטון/GettyImages, Andy Lyons

רבע עונה מאחורינו (כן, כבר) ואנחנו מתחילים את הרבעון השני, בו כל מי שהיה טוב ינסה להיות טוב יותר וכל מי שלא היה טוב עד עכשיו, יהיה חייב להשתפר לפני שיהיה מאוחר מדי. במוקד המחזור החמישי נקבל בסדרה הראשונה את סגנית האלופה סיאטל אצל סינסינטי ואת גרין ביי מול סנט לואיס. מושלמת אחרת, אטלנטה, תארח את וושינגטון. בלב הסדרה השנייה, הפטריוטס חוזרים משבוע החופש למשחק מרתק אצל דאלאס הפצוע ודנבר יוצאת לאוקלנד. בסאנדיי נייט הג'איינטס מול סן פרנסיסקו ובמאנדיי נייט, פיטסבורג בסן דייגו.

seperator

20:00:

קנזס סיטי (3:1) - שיקגו (3:1)

הצ'יפס פתחו טוב עם ניצחון ביוסטון, אבל מאז שמטו שלושה משחקים ברציפות. להגנתם יש לומר שכל שלושת המשחקים הללו היו קשים מאוד וכעת מחכה להם לו"ז קצת יותר קל. שלא להגנתם יש לומר שהם במקום ה-31 בליגה בספיגת נקודות, עם 31.2 למשחק. הרבה יותר מדי. מולם יתייצבו הדובים, שקיבלו בחזרה את ג'יי קאטלר וראו אותו מוציא אותם מהאפס בדרמה גדולה מול אוקלנד. שיקגו לא נראית כמי שתגיע רחוק העונה וגם היא, ממש כמו יריבתה, סופגת 31.2 נקודות למשחק. האם זה מתכון למפגש מלא בנקודות?

סינסינטי (0:4) - סיאטל (2:2), FOX

משחק עצום באוהיו. הבנגאלס הם אחת משש הקבוצות המושלמות שנותרו בליגה ורבים רואים בהם את הקבוצה הטובה ביותר ב-NFL כרגע, בשילוב בין ההגנה להתקפה. סינסי פירקה ללא קושי את הצ'יפס בשבוע שעבר וכעת פוגשת את סגנית האלופה, שראתה כמה קאם צ'נסלור קריטי עבורה עם הוצאת הכדור על קו האנדזון מקלווין ג'ונסון, שסידרה ניצחון במשחק מקרטע מול דטרויט במאנדיי נייט. סיאטל עדיין רחוקה מלהזכיר את עצמה וזה יהיה מבחן גדול מאוד, שיראה האם יש לה באמת את הכלים ללכת רחוק השנה או שמא, הירידה שלה אכן אמיתית. היא תשחק שוב ללא מרשואן לינץ' הפצוע. אנדי דלטון, שמוביל את התקפת המסירה הרביעית בטיבה בליגה, יפגוש אולי את היריבה הקשה ביותר שאפשר לבקש.

אטלנטה (0:4) - וושינגטון (2:2)

עוד קבוצה מושלמת היא אטלנטה. דווקא בשבוע בו חוליו ג'ונס נרגע מפתיחת העונה המשוגעת שלו, הפאלקונס התעללו ביוסטון עם 48 נקודות בתצוגה די מושלמת, משני עברי הכדור. היריבה מגיעה אף היא במצב רוח חיובי, אחרי ניצחון דרמטי על פילדלפיה, שהחזיר אותה בפעם השנייה העונה למאזן חצוי. בוושינגטון מתגבשת קבוצה לא רעה, שתנסה לנצח בג'ורג'יה לראשונה מאז 2003.

טמפה ביי (3:1) - ג'קסונוויל (3:1)

דרבי פלורידיאני. הבאקנירס ראו את ג'יימיס ווינסטון שוב הולך לאיבוד, הפעם בגשם השוטף מול קרוליינה ומספק שורת טעויות בלתי נגמרת, שהובילה להפסד שני ברציפות. הקוורטרבק הצעיר ינסה להתאושש מול הג'אגוארס, שאחרי שחטפו מהפטריוטס, כמעט ניצחו את הקולטס אבל הצליחו להפסיד בהארכה ופספסו שתי בעיטות שדה קריטיות. בג'קסונוויל מקווים שהרץ טי ג'יי ילדון ימשיך ביכולת המשופרת ויעזור לקבוצה, שמדורגת רק במקום ה-31 בליגה בנקודות למשחק עם 15.5.

שחקן אטלנטה פאלקונס חוליו ג'ונס. Brandon Wade, AP
חוליו ג'ונס והפאלקונס בדרך ל-0:5?/AP, Brandon Wade

פילדלפיה (3:1) - ניו אורלינס (3:1)

פילי הייתה קרובה מאוד למאזן חצוי, אך טאצ'דאון שספגה בשניות הסיום עלה לה בהפסד לוושינגטון, שעלול להתברר כקריטי. ב-NFC מזרח הצפוף, אף קבוצה לא באמת נראית במיטבה והאיגלס יודעים שאם ינצחו את שני משחקי הבית הקרובים, מול הסיינטס והג'איינטס, הם יחזרו לעניינים. ניו אורלינס לעומת זאת, קיבלה בחזרה את דרו בריס, שאף נבחר לשחקן ההתקפה של השבוע ב-NFC אחרי שהוביל את הקדושים לניצחון דרמטי בהארכה על דאלאס. האם פתיחת העונה הקשה נמצאת מאחורי הקוורטרבק והקבוצה שלו? והאם לא מאוחר מדי?

בולטימור (3:1) - קליבלנד (3:1)

כמו הסיינטס, גם בולטימור צברה ניצחון ראשון בשבוע שעבר והיא עשתה זאת בצורה נהדרת, עם 20:23 בהארכה בפיטסבורג, אחרי שניצלה בזכות ההחמצות של ג'וש סקובי. העורבים נחו שבוע וחצי וינסו לשפר עוד יותר את המאזן בשבועיים הקרובים, כאשר אחרי המשחק הזה הם יצאו לסן פרנסיסקו. בקליבלנד החליטו לדבוק בג'וש מקאון במקום ללכת עם ג'וני מנזל וזה כמעט הספיק לניצחון בסן דייגו, אבל רק כמעט והבראונס שוב הפסידו ונפלו למקום האחרון בבית, שנראה גם כמו המקום בו יסיימו את העונה. בולטימור ניצחה ב-24 מ-32 המפגשים עד היום, כולל ב-13 מ-14 האחרונים.

גרין ביי (0:4) - סנט לואיס (2:2), METV

אם לשפוט לפי העונה של הראמס עד כה, הרי שהם הולכים לנצח בלמבו פילד. אם לשפוט לפי העונה של הפאקרס, הרי שהם הולכים לפרק את היריבה. אז מה באמת יהיה? ארון רוג'רס לא זרק לאיבוד ביתי כבר כמעט שלוש שנים וגם ההגנה נראתה מצוין בניצחון בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר, בו ספגה גרין ביי רק שלוש נקודות. לעומת זאת, סנט לואיס, שניצחה במחזור הפתיחה את סיאטל ואז הפסידה שני משחקים מיותרים מבחינתה, חגגה דווקא באריזונה וחוסר היציבות שלה נראה כמו הדבר הכי יציב אצלה. היריבות בין השתיים החלה אי שם ב-1937 והפאקרס ניצחו את ארבעת המפגשים האחרונים.

טנסי (2:1) - בפאלו (2:2)

אחרי הפסד אכזרי לקולטס ושבוע המנוחה, מרקוס מריוטה והחברים חוזרים לעניינים בתקווה לעצור את הנפילה מול עוד קבוצה לא יציבה. בפאלו פירקה את מיאמי בחוץ רק כדי להפסיד לג'איינטס בבית ואם הבילס שוב יפשלו, החלום להעפיל לפלייאוף ראשון במילניום הנוכחי שוב עלול להתחיל להתרחק מהם. טיירוד טיילור נראה טוב במשחקים הראשונים של העונה, אולם בשבוע שעבר הגנת ניו יורק כבר נראתה יותר מוכנה אליו וללא לשון מקוי וסמי ווטקינס, העסק לא נראה מבטיח.

מרקוס מריוטה טנסי טייטאנס. AP
חזרה משבוע החופש, בתקווה לשיפור בתוצאות. מריוטה/AP

23:05-23:25:

דטרויט (4:0) - אריזונה (1:3), 5+ לייב

הליונס היו כל כך קרובים לרשום הפתעה גדולה במאנדיי נייט, אבל פאמבל של קלווין ג'ונסון על קו האנדזון, שלווה במהלך לא חוקי מצד קיי ג'יי רייט מסיאטל, גרם להפסד רביעי ברציפות לאריות האומללים. דטרויט לא התפרקה באף משחק העונה, אבל ההתקפה שלה בקושי מייצרת נקודות ואם זה לא ישתנה, יהיה לה קשה מאוד גם בבית מול הקרדינלס, שמצדם פתחו את העונה נהדר עד שנפלו בשבוע שעבר דווקא בבית נגד הראמס. למרות ההפסד, ההתקפה של אריזונה במקום השני בליגה בנקודות למשחק (37 בממוצע) ותנסה להתאושש במהרה בעיר המכוניות.

דאלאס (2:2) - ניו אינגלנד (0:3), FOX

זה אמור היה להיות אחד ממשחקי המחזור, אם לא "ה", אבל הפציעות של הקאובויס, שהפסידו את שני המשחקים שלהם בלי טוני רומו ודז בריאנט, קצת הוציאו את העוקץ. למרות זאת, בבית, הקאובויס שמקבלים לראשונה את גרג הארדי שסופסוף חוזר מההשעייה שלו, בהחלט יכולים להקשות על האלופה, לה שבוע החופש לא ממש הגיע בתזמון טוב, כאשר כל המומנטום האדיר שהפטריוטס פתחו איתו את העונה נעצר. דאלאס ניצחה את הפטריוטס בכל שבעת המפגשים הראשונים בין הקבוצות, אך הפסידה לטום בריידי בכל שלוש הפעמים שנתקלה בו ואם זה לא יקרה שוב, זו בהחלט תהיה סוג של הפתעה.

אוקלנד (2:2) - דנבר (0:4), METV

הריידרס, שבילו את השנים האחרונות בקרקעית הליגה, כמעט עלו למאזן 1:3 אבל הפסידו ברגע האחרון בשיקגו ונבלמו קצת אחרי שני ניצחונות. כעת הם ינסו להדהים בבית את מוליכת ה-AFC מערב, דנבר, שמסתדרת מצוין ושומרת על מאזן מושלם למרות יכולת בינונית מאוד של פייטון מאנינג (בסטנדרטים שלו כמובן) ובעזרת ההגנה שלה, שבשבוע שעבר הכריעה גם את המשחק הצמוד מול מינסוטה. המארחת בונה על הטירוף שיחכה לברונקוס בחור השחור בשאיפה לקטוע רצף של שבעה הפסדים מול הסוסונים.

דרק קאר אוקלנד ריידרס. Ben Margot, AP
שבעה הפסדים רצופים לריידרס מול דנבר. דרק קאר/AP, Ben Margot

ניו יורק ג'איינטס (2:2) - סן פרנסיסקו (3:1), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

ב-2012, בדרכם לאליפות, הענקים היממו בקנדלסטיק את הניינרס בהארכה בתום משחק נפלא. אלא שכעת, סן פרנסיסקו בכלל לא בתמונת הפלייאוף וגם ניו יורק קצת מקרטעת. במדולנדס עוד בונים על הצרות של היריבות לבית כדי לעשות ריצה קדימה והניצחון בבפאלו בהחלט נראה כמו התחלה טובה. הקבוצה מהמפרץ כבר מזמן שכחה מהניצחון במחזור הפתיחה ואחרי שלושה משחקים בהם לא הייתה קרובה אפילו, היא בעיקר תקווה לשפר את הרושם.

סן דייגו (2:2) - פיטסבורג (2:2), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

המחזור יגיע לסיומו בליל שני בדרום קליפורניה, שם פיליפ ריוורס יפגוש את מייקל ויק למשחק ממנו קבוצה אחת תצא עם מאזן חיובי והשנייה תיכנס לצרות. הצ'ארג'רס חזרו לחיים עם ניצחון דחוק על קליבלנד וגם העובדה שהתקפת המסירה שלהם במקום השני בליגה לא ממש עוזרת להם, כי ההגנה לא מתפקדת מתחילת השנה וסופגת 27.5 נקודות למשחק. הסטילרס היו כל כך קרובים למאזן 1:3 מבטיח, אבל הפסידו בצורה כואבת בבית לבולטימור ועשו צעד גדול לאחור. הם יודעים שאם לא יתאוששו במהרה, סינסי תתחיל לברוח בבית הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully