וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האישה הראשונה ששידרה משחק בייסבול בשידור ארצי

7.10.2015 / 14:00

ג'סיקה מנדוסה עשתה היסטוריה בארצות הברית כשצורפה לצוות השידור של המשחק בין היאנקיז לאסטרוס בפלייאוף ה-MLB, ושברה עוד מחסום עבור הנשים בספורט האמריקאי

צילום מסך

ג'סיקה מנדוסה עשתה הלילה היסטוריה בארצות הברית, כשהפכה לאישה הראשונה אי פעם שמשדרת משחק בייסבול ברשת טלוויזיה ארצית. מנדוסה שידרה את המשחק הפלייאוף בין הניו יורק יאנקיס ליוסטון אסטורס ב- ESPN. ברובם המכריע של משדרי הספורט, גברים הם השדרים ולעיתים רחוקות נשים משמשות כפרשניות, בעיקר בענפי הספורט הנשיים. אין ספק שמנדוסה, שהיתה בעצמה ספורטאית במשך שנים רבות, קבעה הלילה שיא משל עצמה.

מנדוסה, שחקנית סופטבול בעברה, פרשה בשנה שעברה. היא ייצגה את נבחרת ארצות הברית בשתי אולימפיאדות, ואף זכתה במדליית זהב באתונה 2004 ובמדליית כסף בבייג'ינג ב-2008. אין ספק שהשידור שלה הלילה מוכיח שוב את כוחן ההולך וגדל של הנשים בספורט, ובכלל.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully