וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונואקו נחת: "ברגע שקיבלתי הצעה ממכבי תל אביב לא היססתי לשנייה"

7.10.2015 / 11:10

הסנטר החדש של מכבי תל אביב נחת בישראל לקראת פתיחת העונה בליגת העל: "כולם יודעים מי זאת מכבי תל אביב ומה ההיסטוריה שלה, אני רק רוצה להיות חלק. רוצה לתרום בשני צדי המגרש"

קובי אליהו

הזר החדש של מכבי תל אביב, ארינזה אונואקו, נחת הבוקר (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון והצטרף לקבוצה, שתפתח את העונה בעוד שלושה ימים מול העולה החדשה מכבי קרית גת. אונואקו יחלוק את הדקות בעמדת הסנטר עם טרבור אמבקווה ו-ויטור פבראני שמתקשה להיכנס לכושר משחק.

אונואקו (28, 2.06) שיחק בעונה שעברה במינסוטה טימברוולבס מה-NBA, בשורותיה קלע ממוצע של 4.5 נקודות למשחק וקטף 3.5 כדורים חוזרים. הסיטואציה שבה אונואקו מוחתם על חוזה זמני וקצר טווח אינה זרה לו, ולמעשה, מאז סיים את קריירת המכללות שלו הוא החליף קבוצות בקצב די מסחרר.

"אני מרגיש נהדר", אמר אונואקו עם הנחיתה. "ביררתי קצת על הקבוצה והבנתי שזה מקום נהדר להיות בו. ברגע שקיבלתי קריאה ממכבי לא היססתי. הם רצו לראות אותי ולבחון אותי. הקבוצה נראית מצוין. אני רק רוצה להיות חלק מהקבוצה. אתן את הגוף שלי ואנסה לתרום בשני צדי המגרש. כולם יודעים מי זאת מכבי תל אביב. שמעתי שהאוהדים נהדרים. אנ מכיר את סילבן לנדסברג וטרבור אמבקווה משנים קודמות".

ארינזה אונואקו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הרכש הטרי. ארינזה אונואקו/קובי אליהו

את רוב זמנו העביר הסנטר בקנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח, במטרה להיות בלופ לקראת כניסה ל-NBA. זה לא ממש עזר לו, ובשלוש העונות החולפות הספיק לצבור רק 11 הופעות בליגה הטובה בעולם, בניו אורלינס, קליבלנד ומינסוטה. בין לבין הופיע גם בליגה השנייה בסין.

לאונואקו, יליד מרילנד בארה"ב, יש ניסיון קצר גם בכדורסל האירופי: את עונת 2011/12 הוא פתח בנפטונאס קלאיפדה הליטאית, ובשלושה משחקי ליגה העמיד ממוצעים של 12 נקודות ושבעה ריבאונדים. אלא שאז הוא נפצע בברך ונחתך מהקבוצה.

זו לא הייתה הפציעה היחידה שממנה סבל הרכש החדש של הצהובים. הוא החמיץ עונה שלמה בקולג', וגם קליעות העונשין אינן החלק החזק במשחקו. בעונה שעברה בליגת הפיתוח פגע ב-48 אחוזים, ובהופעותיו המעטות ב-NBA הגיע ל-40 אחוזים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully