וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנחנו חייבים להיות קבוצה שקשה לשחק נגדה"

7.10.2015 / 10:06

בקבוצה מהבירה מרוצים מהניצחון על סכנין, אבל לא מהקלות בה היריבות מגיעות למצבים. איינבינדר יחזור לבית וגן לראשונה אחרי שלוש שנים, צפי ל-20 אלף צופים במשחק נגד באר שבע

שחקני בית"ר ירושלים יחזרו להתאמן היום (רביעי), אחרי שאתמול קיבלו יום חופש בעקבות הניצחון 1:3 על בני סכנין בחוץ. מי שיערוך את אימון הבכורה שלו בבית וגן אחרי גלות של שלוש שנים הוא דן איינבינדר. עבור הקשר שחתם השבוע, הוכנה תכנית אימונים מיוחדת והוא ייכנס לעניינים בהדרגה. איינבינדר לא היה במסגרת פעילה בחודשים האחרונים פרט לאימוני מכבי תל אביב, שאת חלקם העביר בנפרד.

מחר תערוך הקבוצה משחק אימון בנתניה. בבית"ר רוצים ששחקנים כמו אלעד גבאי, חסוס רואדה וניקיטה רוקאביציה, שלא ערכו הכנה מסודרת, ייכנסו כמה שיותר מהר לעניינים והם ישותפו במשחק. גם שחקני הספסל יקבלו דקות, וכך גם איינבינדר. אחרי משחק האימון צפויים השחקנים לקבל לשלושה ימים חופש בשל פגרת הנבחרות.

קשר בית"ר ירושלים דן איינבינדר חוגג שער. ברני ארדוב
החל מהיום הוא שוב בצהוב-שחור. איינבינדר לפני שלוש שנים/ברני ארדוב

למרות שביעות הרצון מהניצחון באצטדיון דוחא, בבית"ר ירושלים יודעים שישנם הרבה עבודה ולא מעט ליקויים שיש לתקן לקראת המשחקים נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. בקבוצה אמרו אתמול ש"החלק ההתקפי נפתח ואנחנו כובשים, אבל רחוקים מלשחק כמו שאנחנו רוצים. אנחנו חייבים להיות קבוצה שקשה לשחק נגדה. היריבות מגיעות למצבים נגדנו יותר מדי בקלות ואסור שזה יקרה".

בבית"ר לא שוכחים את משחק גביע הטוטו נגד באר שבע בטדי בו נוצחה הקבוצה 4:0. במועדון מעריכים שלפחות 20 אלף איש יגיעו לטדי. מחירי הכרטיסים יעמדו על 90 שקלים למבוגר ו-45 שקלים לנוער.

בבית"ר ציינו אתמול כי זאת הפעם הראשונה מזה שנים שהקבוצה לא עומדת לדין לאחר משחק בדוחא וכי הקהל מתחיל להפנים את הנזקים הגדולים של כל תופעת הגזענות: "אם היה משחק שהקהל היה עלול לצאת משליטה זה המשחק הזה. אם הוא עבר בשלום אז יש הרבה מקום לאופטימיות". במועדון הוסיפו: "כולם קראו את דו"ח המשקיף והשופט בנוגע לאוהדי סכנין. הוא חמור מאוד, אך תמוה שנשמטו ממנו קריאות 'ברוח בדם נפדה את אל אקצא' ועוד כמה קריאות מוכרות. נקווה שבית הדין ידאג לדין שווה לכולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully