וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד נוסף בתקיפת אוהד הפועל תל אביב הסגיר את עצמו למשטרה

6.10.2015 / 16:10

החשוד, בן 22 מנווה ימין, יובא מחר לדיון הארכת מעצר. מעצרו של ניב מנור בן ה-20, שהסגיר עצמו אמש, הוארך עד יום חמישי. עורך דינו טען: "הלקוח שלי הוא הקורבן. הוא הגיע לזירה באופן תמים"

קובי אליהו

חשוד רביעי בתקיפת אוהד הפועל תל אביב הסגיר את עצמו היום (שלישי) בשעות הצהריים למשטרה ונעצר. החשוד, תושב נווה ימין בן 22, יובא מחר לדיון להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. כמו כן, פועלת המשטרה לאיתורם של חשודים נוספים שהיו מעורבים במעשה. אוהד הפועל תל אביב שהותקף, עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב כשהוא מורדם ומונשם.

מוקדם יותר היום מעצרו של החשוד השלישי, ניב מנור, הוארך עד יום חמישי. האוהד, בן 20, הסגיר את עצמו למשטרה ביום שני לאחר שצוות החקירה ניסה ליצור עמו קשר מיום ראשון בשעות הבוקר, ואף הגיע לביתו.

עורך דינו של מנור, עדי כרמלי, אמר היום: "הלקוח שלי הוא הקורבן בסיפור הזה. הוא הגיע לזירה באופן תמים, הוא הותקף, הוא נחבל. הוא לא חשוד באופן ספציפי בשום דבר, המשטרה לא הטיחה בו שום חשד, המשטרה הולכת בערפל ומנסה להוציא דברים שלא קיימים נגד הלקוח שלי".

עו"ד כרמלי הוסיף: "שומעים שמועות בימים האחרונים ודרשתי מהמשטרה לבדוק את האפשרות האם מי שהביא את כלי המשחית לזירה הוא מי שבסופו של דבר נפצע ממנו. הלקוח שלי הגיע לזירה ונקלע למארב של אוהדים אחרים. היה כאן מארב מתוכנן של עשרות אנשים נגד הלקוח שלי שהותקף באבנים. האם המשטרה בדקה מי הביא את הכלי לזירה? עברתי ברחוב וראיתי המון עסקים עם מצלמות. אני אומר שאם תיקחו את מצלמות האבטחה, תגלו מה היה".

עצור בבית משפט, חשוד בפציעת אוהד הפועל תל אביב. קובי אליהו
יישאר במעצר עד יום חמישי. ניב מנור/קובי אליהו

עו"ד כרמלי אמר: "היה כאן מארב מתוכנן של עשרות אנשים נגד הלקוח שלי שהותקף באבנים. האם המשטרה בדקה מי הביא את הכלי לזירה? עברתי ברחוב וראיתי המון עסקים עם מצלמות. אני אומר שאם תיקחו את מצלמות האבטחה, תגלו מה היה".

כרמלי הוסיף: "מדובר באירוע של למעלה מ-30 מעורבים, כאשר המשטרה במקום לאסוף ראיות, מתהלכת באפלה, מנסה לדוג חשודים ולא מפרטת את החשדות באופן ספציפי, אלא באופן כללי שאינו מבדיל בין החשודים. אי אפשר לעצור אנשים, לירות את החץ ואז לסמן את המטרה. עובדה שעד היום אין בתיק אפילו סרטון אחד מכל מצלמות האבטחה בהן רווי האזור. די בפעולה הזאת כדי לפזר את הערפל ולדעת מי אחראי לתקיפה ומי הביא את הכלי לזירה. אני חושב שהמשטרה מדגישה בהתנהלות שלה כמה דרוש פיקוח של בית המשפט בחקירה. יש לזכור שהלקוח שלי החליט להתייצב במשטרה מיוזמתו ולשתף פעולה באופן מלא עם החוקרים. לא הייתה שום אינדיקציה שינסה לחבל או לשבש את החקירה".

מעצרו של מנור מצטרף לאלו של אוהדי בית"ר ירושלים, יואב נחשון ואסי בסנו, שמעצרם הוארך עד יום רביעי. השלושה חשודים בתקיפה ובחבלה חמושה. מהחקירה הראשונית של משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של נצ"מ דוד גז, עולה עד עתה כי חברי ארגון "לה פמיליה" הכינו מארב מתוכנן לאוהדי הפועל תל אביב בסמוך למחסן העידוד בשכונת פלורנטין, ביודעם כי ישובו מכפר סבא עם הציוד, כדי לאחסן אותו במקום.

(עדכון ראשון: 10:44)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עו"ד עדי כרמלי עם האוהד העצור החשוד בתקיפת אוהד הפועל תל אביב. קובי אליהו
עורך הדין עדי כרמלי/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • לה פמיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully