וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "היה מסע מוצלח מאוד, עם מבחנים מצוינים"

5.10.2015 / 8:54

יו"ר מכבי תל אביב מרוצה על אף ההפסד למילאנו, ומגן על פבראני: "מה אומרים עליו בתקשורת? הוא הדגים מה שהוא יכול לעשות". גיא פניני: "סיימנו מסע ארוך וחשוב. היה כיף"

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
מסכם מסע מוצלח. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב סיימה אמש (ראשון) את ההכנות שלה לפתיחת עונת 2015/2016 עם הפסד 78:72 במדיסון סקוור גארדן בניו יורק. דווין סמית' שלא שיחק בניצחון על מילאנו בשיקגו שב לסגל של גיא גודס, בעוד דגן יבזורי הפצוע שלא שותף בצמד המשחקים אמור לשוב לאימונים בימים הקרובים.

בשיחה עם וואלה ספורט, סיכם יו"ר המועדון שמעון מזרחי את המסע לארצות הברית: "היה לנו מסע מכובד, גם ההופעה בשיקגו וגם במדיסון סקוור גארדן - בשני האולמות הונפו דגלים של ישראל, איטליה וארצות הברית. מבחינת המשחקים, זו היתה הזדמנות טובה ומבחן מצוין לשחק מול קבוצת יורוליג כמו מילאנו. אני חושב שמבחינה ספורטיבית היה לנו מסע מאוד מוצלח, השחקנים שלנו קיבלו הזדמנות להתחבר באופן נוסף, עם עוד שני משחקים ברמה גבוהה".

על ויטור פבראני, שמתקשה לגלות יכולת גבוהה עד כה ולא קיבל דקות מרובות מגיא גודס, אמר מזרחי: "מה שאומרים עליו בתקשורת? אני לא יודע מה התקשורת עושה לויטור פבראני. הוא שחקן של הקבוצה, שיחק בשני המשחקים, הדגים מה שהוא יכול לעשות, הוא סובל קצת מהברך והמאמנים שיתפו אותו על פי מה שהצוות הרפואי הכתיב".

הקפטן גיא פניני הוסיף: "סיימנו מסע ארוך וחשוב. טוב היה לבדוק את היכולת שלנו מול יריבה איכותית מהיורוליג. יש לנו סיבות לאופטימיות אבל ברור שיש עוד הרבה עבודה. היה כיף להיות חלק מהפרויקט החדשני הזה, מפגש אירופי בין שני מועדוני פאר, עם המון מסורת, על אדמת ארצות הברית. זה תמיד מיוחד ומרגש לשחק באולמות כמו יונייטד סנטר ומדיסון סקוור גארדן ולשמוע כאן את התקווה. נהנינו לפגוש את הקהילה, זכינו לתמיכה נהדרת מהקהל שרובו היה יהודי-ישראלי".

במהלך המשחק נערך טקס הוקרה לשלושת שחקני הקבוצה בעבר - דרק שארפ, ארל וויליאמס ודייויד בלו. על כך אמר הקפטן: " אני שמח שגם חלקו כבוד בטקסים מיוחדים לאגדות עבר. היה מרגש, זה גורם לגאווה גדולה להיות שייך למועדון כמו מכבי תל אביב ונותן לך עוד מוטיבציה להמשיך ולעבוד קשה כדי להגיע לרמות של השחקנים הנפלאים האלה שכיכבו במכבי, וזה חשוב לשמור על קשר. עכשיו חוזרים ארצה ואחרי הכנה ארוכה מתחילים את הדבר האמיתי - הליגה הישראלית ומיד אחרי זה יורוליג. אני מחכה כבר לג'אמפ בול".

שחקני מכבי תל אביב. נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התרגש, ועכשיו הוא מוכן לפתיחת הליגה. גיא פניני עם החברים/אתר רשמי, נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המאמן גיא גודס אמר: "מסע משחקים טוב אבל לא קל. היה חשוב לנו לשחק נגד קבוצת יורוליג ולכן שני משחקי האימון נגד מילאנו היו טובים מאוד מבחינתנו. ראינו בקבוצה שלנו הרבה איכויות, אבל גם דברים פחות טובים שנצטרך לשפר בשבוע הקרוב לפני תחילת המשחקים בליגה ובאירופה".

סילבן לנדסברג סיכם: "כל המשפחה והחברים שלי הגיעו למשחק בניו יורק כך שזה מאוד מרגש ומשמח. מילאנו קבוצה מצוינת וזה נתן לשחקנים החדשים שלנו במכבי קצת הרגשה של יורוליג, של סוג היריבות שמצפות לנו, זו בהחלט הכנה טובה וראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully