וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס זכתה ב-AL מערב, יוסטון בווילד קארד אצל היאנקיז

5.10.2015 / 1:46

הריינג'רס עשו את העבודה עם 2:9 על לוס אנג'לס איינג'לס, שנשארה בחוץ. היאנקיז הפסידו 9:4 בבולטימור, אך האסטרוס פספסו הזדמנות לעבור אותם ונפלו באריזונה. קנזס סיטי עם יתרון הביתיות עד הסוף

ג'ד לאורי יוסטון אסטרוס. Ralph Freso, AP
למרות תקופה לא קלה, יוסטון בפנים. ג'ד לאורי/AP, Ralph Freso

זהו זה. העונה הסדירה ב-MLB נסגרה הלילה (בין ראשון לשני) עם שלל הכרעות ברחבי הליגה, שקבעו סופית את תמונת הפלייאוף.

* במשחק הווילד קארד ב-AL (בין שלישי לרביעי, 3:08) תארח ניו יורק יאנקיז את יוסטון. הפסים הפסידו 9:4 בבולטימור (צמד לכריס דייויס, שסיים עם 47), אך האסטרוס לא ניצלו זאת והפסידו בעצמם, 5:3 באריזונה.

* טקסס זכתה ב-AL מערב, בללי קשר להפסד של יוסטון, אחרי שעשתה בעצמה את העבודה עם 2:9 מול האיינג'לס. קול המלס ניצח לריינג'רס, הומראן 40 של אלברט פוחולס לא הספיק למלאכים, ששוב כשלו במשימתם.

* יתרון הביתיות עד הוורלד סירייס וגם בו שייך לקנזס סיטי, שניצחה 1:6 את מינסוטה בעזרת ג'וני קווטו. גם אם הרויאלס היו מפסידים, הם עדיין היו מסיימים ראשונים כי טורונטו חטפה תשע ריצות באינינג הראשון והפסידה 12:3 בטמפה ביי.

* במשחק הווילד קארד ב-NL (בין רביעי לחמישי, 3:08), פיטסבורג, שניצחה 0:4 את סינסינטי, תארח את הקאבס, שרשמו 1:3 במילווקי.

* משחקים נוספים: סנט לואיס, שסיימה ראשונה ב-NL, הפסידה פעמיים לאטלנטה, 6:0 ו-2:0. קליבלנד ניצחה 1:3 את בוסטון. דטרויט גברה 0:6 בחוץ על הווייט סוקס. פילדלפיה ניצחה 2:7 את מיאמי, שנתנה לאיצ'ירו סוזוקי להגיש לראשונה בקריירה. קולורדו סיימה עם 3:7 בסן פרנסיסקו. סיאטל ניצחה 2:3 את אוקלנד. הדודג'רס גברו 3:6 על סן דייגו. המטס ניצחו 0:1 את וושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully