וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסארמה: "רואים שאנחנו מתחברים", בנין: "היינו רעים מאוד"

3.10.2015 / 20:56

מאמן קרית שמונה שמר על פאסון אחרי ה-1:4 המרשים על הפועל חיפה: "שמח שעשינו את המשחק קל כמו שתכננו, יש לנו מה להשתפר". מאמן המפסידים: "היינו רכים, לא שיחקנו נכון מולם"

one

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, עירוני קרית שמונה התפוצצה הערב (שבת) על חשבונה של הפועל חיפה עם 1:4 גדול. לא פחות מחמישה שחקנים פגשו את האקסית, ושניים מהם גם חגגו על קבוצתם לשעבר. היו אלה עדן שמיר שכבש צמד, אור אוסטוינד שבישל פעמיים ואופיר מזרחי שהרשית בתוספת הזמן.

מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה. אדריאן הרבשטיין
הניצחון הכי מרשים העונה. חסארמה/אדריאן הרבשטיין

"ידענו שאנחנו באים למשחק לא קל ואני שמח שעשינו אותו קל כמו שתכננו", אמר בסיום המאמן המנצח סלאח חסארמה, "במחצית הראשונה היו לנו דקות לא טובות אבל בסה"כ אני מרוצה מהתוצאה ומהעבודה בהגנה שלנו. יש לנו עוד לאן להשתפר ואנחנו גם נעשה את זה. אני חוזר על זה כל שבוע שאנחנו קבוצה חדשה כמעט לגמרי. אנחנו רק במחזור השישי ורואים שאנחנו כבר יותר מחוברים וגם רואים תוצאות".

על עדן שמיר שהבקיע צמד בכורה: "עדן הוא שחקן מאוד חשוב במערך שלנו. הוא שחקן שגדל במועדון ואנחנו מאוד שמחים שהוא עושה את קפיצת המדרגה ממשחק למשחק וגם הבקיע שני שערים היום. הוא מתפתח לשחקן טוב.
מקרית שמונה מצפים להיות כל הזמן למעלה ולשחק התקפי ואלו באמת המטרות שלנו. זה לא דבר שקורה ביום אחד אבל אנחנו בדרך הנכונה ואני שמח שאנחנו מתחילים להתחבר".

מאמן הפועל חיפה, טל בנין. אדריאן הרבשטיין
ההגנה שלו התפרקה. בנין/אדריאן הרבשטיין

טל בנין ניסה להסביר את המפלה של קבוצתו: "משחק לא טוב שלנו. היינו רעים מאוד בכל מה שקשור ללחימה ואגרסיביות וספגנו שערים בקלות מדי. מבחינה פיזית לא הצלחנו לעמוד מולם והיינו רכים מדי. שיחקנו לא נכון עם כדורים גבוהים מול הגנה חזקה ופיזית של קרית שמונה".

"לגבי ההגנה שלנו אני לא יכול לדבר רק על שחקני ההגנה כי משחק הגנה של כל הקבוצה היה לא טוב. כשזה קורה אתה מקבל שערים בקלות".

על קצב צבירת הנקודות הרע בבית: "אם לומר את האמת המגרש בסמי עופר הוא פחות ביתי עבורנו והביתיות כמעט ולא מורגשת. אני לא יודע מה היו התוצאות באיצטדין אחר אבל כרגע מבחינתנו בית וחוץ זה אותו דבר. למרות הכל אנחנו עדיין במקום שבו אפשר עוד לתקן ולשפר למרות חוסר היציבות שלנו. במחזורים הבאים יש לנו משחקים מול כפר סבא ובני יהודה שהן קבוצות בסביבה שלנו בטבלה ונצטרך לעשות מולן את העבודה ולהביא נקודות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully