וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "היה לנו מזל רע עד עכשיו, זו הסנונית הראשונה"

3.10.2015 / 19:47

מאמן מכבי חיפה נשם לרווחה אחרי ניצחון הבכורה מול רעננה: "מגיע לשחקנים, אבל צריכים המשכיות". בניון: "זה מה שהיה חסר לנו - לנצח בשיניים". חיים סילבס: "שווים לכל קבוצה בכל מגרש"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מזל טוב למכבי חיפה: הקבוצה של רוני לוי השיגה בשעה טובה ניצחון בכורה וגם כבשה שערי בכורה עם 0:2 על הפועל רעננה. אלירן עטר פרץ את הסכר אחרי 527 דקות (!) עם פנדל מדויק אחרי נגיעת יד ברחבה ובישל בצורה יפה את השני של חן עזרא בתוספת הזמן.

הבלם מארק ואליינטה, שנפצע והוחלף במחצית הראשונה, ספג מכה יבשה וייבדק רק בעוד יממה, אז תתברר חומרת הפציעה. אלון תורג'מן נפצע במהלך החימום כשמתח את שריר הירך האחורי, וגם הוא ייבדק מחר.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. יוסי ציפקיס
הרבה לחץ השתחרר. רוני לוי/יוסי ציפקיס

"מגיע לשחקנים שהם עובדים כל כך קשה ומנסים, עד עכשיו הלך קשה מאוד והיה לנו מזל רע", אמר רוני לוי והוסיף, "אנחנו יודעים שזו הסנונית הראשונה, אבל צריכים המשכיות. צריך לפרגן ליריבה מאוד עיקשת שבהרבה משחקים ידעה להקשות עלינו, אבל בעיקר צריך להגיד מילה טובה לקהל שלנו שדוחף אותנו גם ברגעים הקשים".

על הקשיים בהתקפה: "הגול הראשון הלך לנו קשה מאוד, היו לנו הרבה מאוד הזדמנויות, אבל זה לא חוסר ביטחון. שידרתי לשחקנים שהם יכולים לעשות את זה, ואין סיבה שלא יעשו זאת. אם הם מביאים את רמת המחוייבות הגבוהה והיכולת שיש להם אני מאמין שהם יכולים לעשות דברים יפים".

"במועדונים גדולים כמו מכבי חיפה תמיד יש מחשבה על העתיד, אבל תמיד הניצחון הראשון הוא חשוב. פגרת הנבחרת תעזור לכמה שחקנים לחזור לעצמם ואני מאמין שיהיה בסדר בהמשך".

הקפטן יוסי בניון אמר בסיום: "אכזבנו את עצמו בפתיחת העונה, אבל השגנו ניצחון קשה ונצטרך להמשיך לעבוד קשה. זה מה שהיה חסר לנו - לנצח בשיניים. פגרת הנבחרת תעזור לנו עכשיו ואחר כך ננסה ליצור רצף ניצחונות. על ההחמצה: כבר כבשתי כמה שערים בראש, אבל הפעם לא הלך. שמחתי למרות ההחמצה, כי ידעתי שאנחנו מגיעים לכמה מצבים ובסוף זה ייכנס. אלירן לקח את האחריות, כבש את הפנדל ואז השגנו גם את השני".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה כבשה לראשונה וניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
כבר כבש כמה פעמים בראש. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

חיים סילבס, מאמן המפסידה אמר: "במחצית השנייה המשחק התחיל ללכת לכיוון שלנו. היו לנו כמה מצבים שהיו יכולים להיכנס, ויכול להיות שהיינו עולים ליתרון לפני הפנדל המטופש. לפעמים המשחקים מוכרעים גם על דברים כאלה. השחקנים שלי עשו עבודה טובה במהלך כל המשחק, ברגעים מסוימים היה קצת רפיון אבל נעבוד, נראה את המשחק, ננתח אותו ונמשיך הלאה. אנחנו שווים לכל קבוצה בכל מגרש, הוכחנו את זה גם היום. ברגעים מסוימים היה למכבי חיפה קשה מאוד היום. היום זה פחות הלך לנו מבחינת התוצאה, ואנחנו ממשיכים למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully