וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבים: יוסטון הביסה את אריזונה ושמרה על היתרון בווילד קארד

3.10.2015 / 9:25

האסטרוס התפוצצו התקפית עם 5:21 במדבר והם ביתרון משחק על פני האיינג'לס, שניצחו 1:2 דרמטי בטקסס. מינסוטה הפסידה 3:1 בבית לקנזס סיטי והתרחקה

דאלאס קיוקל יוסטון אסטרוס. AP
ניצחון 20 העונה והפלייאוף קרוב. קיוקל/AP

יוסטון כבר איבדה כנראה את ה-AL מערב לטקסס והיא ממש לא מוכנה להפסיד גם את כרטיס הווילד קארד, אחרי שהייתה בעמדת העפלה לפלייאוף כל העונה בערך. הלילה (בין שישי לשבת), האסטרוס עשו צעד חשוב קדימה כאשר השפילו את אריזונה עם 5:21 בחוץ. ארבעה הומראנים ועוד ניצחון של דאלאס קיוקל, ה-20 שלו העונה, עשו את העבודה.

כאשר נותרו שני משחקים לסיום הוענה, יוסטון מובילה כעת במשחק אחד על האיינג'לס, שמסרבים להיכנע וניצחו את טקסס בחוץ 1:2 כאשר מייק טראוט חובט לטריפל באינינג התשיעי ואלברט פוחולס מכניס אותו הביתה לריצה המכריעה. מי שכן פישלה היא מינסוטה, שהפסידה בבית 3:1 לקנזס סיטי וכעת תזדקק לנס על מנת להשיג את הווילד קארד.

* משחקים נוספים: קליבלנד ניצחה 2:8 את בוסטון, פיטסבורג גברה 4:6 על סינסינטי ב-12 אינינגים מווקאוף הומראן של סטארלינג מארטה, טורונטו רשמה 4:8 בטמפה ביי, אטלנטה ניצחה 0:4 את סנט לואיס, הווייט סוקס גברו 1:2 על דטרויט, הקאבס השיגו 1:6 במילווקי, אוקלנד ניצחה 2:4 בסיאטל, הדודג'רס עברו את סן דייגו עם 2:6 וקולורדו ניצחה 3:9 בסן פרנסיסקו. המשחקים בין בולטימור ליאנקיז, בין המטס לוושינגטון ובין פילדלפיה למיאמי נדחו ויושלמו הערב בדאבל הדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully