וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי אובזילר מונתה לקפטנית נבחרת הפדרציה: "יש לי מה לתרום"

2.10.2015 / 15:10

טניסאית העבר, שייצגה את ישראל במשך 16 שנים, תחליף את עמוס מנסדורף ותנסה להוביל להישגים בגביע הפדרציה: "שמחה לחזור ולייצג את ישראל, תודה על האמון". מנסדורף יאמן ילדים

ציפי אובזילר מונתה היום (שישי) לקפטנית נבחרת הפדרציה של ישראל. אובזילר ייצגה את ישראל בנבחרת הפדרציה במשך 16 שנים בין השנים 1994-2009 והובילה את הנבחרת להישג השיא שלה בשנת 2007 כאשר העפילה לראשונה לבית העליון ודורגה בין 8 הנבחרות הטובות בעולם.

אובזילר בת ה–42 תחליף בתפקיד את עמוס מנסדורף לאחר שכיהן שלוש שנים בתפקיד, מנסדורף ימשיך להתמקד באימון נבחרות הבנים הצעירות של ישראל ונבחרת העתודה.

אובזילר אמרה לאחר המינוי: "אני רוצה להודות לאיגוד הטניס, ליו"ר אסי טוכמאיר ולמנכ"ל שלמה גליקשטיין על האמון בי ועל ההזדמנות שניתנת לי. אני שמחה מאוד וגאה לחזור ולייצג את המדינה. אחרי 16 שנים כשחקנית עכשיו לעבור לתפקיד הקפטנית וזו גאווה עצומה, אני בטוחה שיש לי הרבה מה לתרום ושמחה לחזור ולהיות חלק חשוב מנבחרת הפד קאפ של ישראל"

ציפי אובזילר יועצת שרת התרבות והספורט. יותם רונן
תפקיד חדש. אובזילר/יותם רונן

אובזילר הייתה אלופת ישראל בשנים 2000, 2004 ו-2005 ודורגה בשיאה במקום ה-75 בעולם. היא שיחקה בנבחרת הפדרציה של ישראל בין השנים 1994- 2009 וייצגה את ישראל באולימפיאדת בייג'ין בשנת 2008.

מסוף שנת 2009 לאחר פרישתה היא משמשת כמנהלת מקצועית של פרויקט אתנה באיגוד הטניס, ואחראית על הנבחרות הצעירות על כל סגליהן ובשלוש השנים האחרונות מאמנת גם את נבחרת העתודה של ישראל. לאחר הפרישה שימשה כיועצת של שרת התרבות והספורט לימור לבנת במשך כשנתיים, במקביל המשיכה את טיפוח קידום טניס הנשים בארץ. אובזילר מאז פרישתה מקדמת את השיח על ספורט הנשים ומנהיגות נשית בעולם הספורט ונמנית בסגל מובחר של ספורטאיות עילית עבר והווה נוספות אשר יוצאות לשטח ומרצות בפני קהלים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully