וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר הפסידה בקרב על הארד בטשקנט

2.10.2015 / 15:16

שלזינגר, שמייצגת את בריטניה, הפסידה ביוקו בחצי הגמר לאיטליה גוונד, ופספסה הזדמנות למדליה אחרי הפסד לשאבו ההונגריה. גם אסף חן נכנע בקרב על הארד. בוטבול הודח בשמינית

אליס שלזינגר, ג'ודוקא ישראלית. GettyImages
מקווה למדליה. שלזינגר/GettyImages

היום השני בטורניר הגרנד פרי בטשקנט יצא הבוקר (שישי) לדרך, כשאליס שלזינגר, הג'ודוקא שמייצגת את בריטניה, העפילה לחצי הגמר, אך הפסידה גם בחצי הגמר וגם בקרב על מדליית הארד באכזבה גדולה.

שלזינגר (63 ק"ג) פתחה עם ניצחון משכנע בסיבוב השני בווזארי על פני האמריקאית ג'נין נקאו. בהמשך היא פגשה את הקמרונית הלן ווזאו דומבאו אחרי שהטילה אותה באיפון. אלא שדרכה המצוינת של שלזינגר נעצרה בחצי הגמר כאשר האיטליה אדוויגה גוונד עצרה אותה כשהשיגה יוקו שהספיק לה כדי לחגוג העפלה על חשבונה לגמר. הג'ודוקא הישראלית-בריטית פגשה את ההונגריה פרנצ'יסקה שאבו בקרב על המדליה, אך נכנעה ויצאה בידיים ריקות.

לאחר הקרב שליזנגר מסרה בתגובה: "עשיתי מאמצים רבים על מנת להביא מדלייה בתחרות. אבל בג'ודו כמו בג'ודו צריך להבין שהכל יכול לקרות בדינמיות של הקרבות והיריבים. אני מתכוונת להמשיך לראות קדימה את ריו 2016 ולא לסגת לרגע אחד."

בגזרת הגברים, אסף חן (81 ק"ג) הפסיד בעצמו בקרב על מדליית הארד. חן עשה דרך מצוינת כשגבר על יריב רוסי באיפון ולאחר מכן הכניע גם יריב מאוזבקיסטן בווזארי ובאיפון. בסיבוב הבא המתין לחן עזיז קלקמנולי הקזחי והפסיד לו בווזארי ובאיפון. בבית הניחומים חן ניצח בווזארי את קונסטנטינס אובצ'יניקובס הלטבי, מדליסט הארד מאליפות אירופה לפני שלוש שנים, אבל בקרב על הארד הוא הפסיד ללאסלו צ'סוקניאי ההונגרי.

טוהר בוטבול (73 ק"ג) נעצר בשמינית הגמר אחרי שסיכם את התחרות עם ניצחון על יריב מטג'יקיסטן והפסד ליריב גרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully