וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הכנסת מיקי זוהר שטף את שחקני קרית גת אחרי הפסד במשחק אימון

אור שקדי ואהרל'ה ויסברג

1.10.2015 / 19:06

מי ששימש כיו"ר הקבוצה עד לבחירתו לכנסת, לא אהב את מה שראה בתבוסה לאשדוד: "ביקשתי רשות מהמאמן. לא שלם עם ההחלטה להיכנס לחדר ההלבשה. מניח שהטעות הזאת לא תחזור לעולם"

מיקי זוהר, חידוש פתיחת מושב הכנסת, אפריל 2015. דוברות הכנסת,
לא מרוצה מהיכולת. זוהר/דוברות הכנסת

מכבי קרית גת חגגה היום (חמישי) במסיבת עיתונאים את פתיחת עונת 2015/16, אלא שהכל היה חוץ מחגיגי אתמול, בתבוסה של העולה החדשה למכבי אשדוד 92:75 במשחק אימון. בקבוצה לא אהבו את היכולת של השחקנים ובסיום המשחק נכנס יו"ר הקבוצה לשעבר מיקי זוהר, חבר כנסת מטעם הליכוד, לחדר ההלבשה ושטף את השחקנים באנגלית. על פי נוכחים בחדר ההלבשה, זוהר ניסה לנער את השחקנים ואף איים כי ישלח שחקנים הביתה אם הם לא ישפרו את היכולת שלהם.

"באתי לראות את המשחק כאוהד. כמי שהקים את הקבוצה לפני 12 שנים, היא יותר מיקרה לליבי. במחצית השנייה זיהיתי שהשחקנים היו נאיבים מדי, התרשמתי שהם ויתרו על המשחק וקבוצה שרוצה לשרוד בליגה לא יכולה להראות אדישות כזו", אישר זוהר את הידיעה לוואלה ספורט, "ביקשתי רשות מהמאמן לומר בסיום כמה משפטים ולאחר שאישר לי, נכנסתי לחדר ההלבשה ואמרתי להם שכפי שהם נראו, הקבוצה לא תוכל להצליח. אני חייב להודות שברמה האישית, אני לא שלם עם ההחלטה להיכנס לחדר ההלבשה. לא הייתי צריך לעשות את זה, זה לא מתפקידי ומסמכותי וזה לא דבר שחברי כנסת צריכים לעשות. פעלתי מהבטן, אולי מאהבת יתר וזו היתה טעות ואקט מיותר. אני מניח שהטעות הזאת לא תחזור לעולם".

עם זאת הכחיש חבר הכנסת הצעיר כי איים על השחקנים שישלח אותם הביתה: "זה שקר הזוי. טרחתי לומר בפני השחקנים שאני לא בעלי הקבוצה ושאין לי נגיעה מקצועית ושאני מדבר נטו כאוהד שרוף של הקבוצה".

זוהר (35) היה יו"ר קרית גת בשנים האחרונות וחבר הנהלה מטעם סיעת המרכזים באיגוד הכדורסל עד לבחירתו לכנסת ה-20. במקביל שימש כסגן ראש עיריית קרית גת. למרות שבאופן רשמי נפרד מהקבוצה, עדיין נראה כי הוא מעורב בנעשה בה ובעונה שעברה ישב על הספסל של הקבוצה במשחק העלייה בקרית אתא וגם במשחק הפלייאוף בכפר בלום נגד הפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully