וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הקבוצה עם המדים המעוטרים בהדפסים של בשר חזיר

1.10.2015 / 13:00

גיחואלו, מצמרת הליגה השלישית בספרד, הפתיע עם עיצוב חולצה ייחודי. הנשיא, שהוא גם בעל עסק למכירת בשר חזיר, הסביר: "צילמנו תמונות של פרוסות הנקניק על גבי חולצה לבנה, עד שהגענו לתוצר הסופי"

צילום מסך

ראשי קבוצת גיחואלו מצמרת הליגה השלישית בספרד חשפו השבוע את המדים החדשים שלהם. השחקנים הופתעו לגלות שהחולצה שאותה ילבשו מעתה במשחקים עוצבה בצורה מקורית ביותר, וגילו שהיא עטופה כולה בהדפסים של בשר חזיר. מועדון הכדורגל גיחואלו, נמצא בעיירה קטנה ליד העיר סלמנקה, שידועה בתעשיית גידול החזירים שלה.

"יש לי עסק למכירת בשר חזיר", סיפר נשיא המועדון, חורחה הרננדס, שהוא גם הספונסר הראשי של הקבוצה: "יום אחד, יחד עם חלק מהעובדים התחלנו לחתוך פרוסות נקניק ולצורך צילומי תמונות הנחנו אותן על גבי חולצה לבנה. יצרתי קשר עם חברת בגדים שבעבר ייצרה מדים מהסוג הזה ונתתי להם את הרעיון. ניסינו כמה אופציות, בעזרת תמונות של צלחות עם פרוסות בשר, עד שהגענו לתוצר הסופי". גיחואלו הוא מועדון כדורגל קטן ולא ממש מוכר בספרד, אבל אולי עכשיו, בזכות המדים המיוחדים, הוא יקבל מעט מאור הזרקורים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully