וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט: "השינוי הכי גדול בקרית שמונה הוא שאני לא שם"

קשר הפועל חיפה, שהחל את העונה כקפטן של קרית שמונה, פוגש לראשונה את האקסית שלו: "בטח יהיו לי פרפרים בבטן לפני המשחק, לא רוצה להוכיח להם שום דבר. אם אכבוש שער, לא מתכוון לחגוג"

דרור עינב

אחרי שניצחה במחזור האחרון את מכבי נתניה, הפועל חיפה תנסה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים כשתארח את עירוני קרית שמונה. מי שעבורו מדובר במשחק מיוחד הוא אדריאן רוצ'ט, הקשר שעבר מקרית שמונה להפועל חיפה וישחק לראשונה מול האקסית שלו בה הוא גדל. רוצ'ט, אחד מסמלי האליפות ההיסטורית עם רן בן שמעון, פתח את העונה כקפטן של קרית שמונה, אך הצטרף לקבוצה של טל בנין.

רוצ'ט לקראת המשחק: "זו הפעם הראשונה שאני משחק מול קרית שמונה. בטח יהיו לי פרפרים בבטן לפני המשחק, אבל זה יעבור אחרי כמה דקות. קרית שמונה עברו הרבה שינויים בשנים האחרונות, אבל אני חושב שהשינוי הכי גדול זה שאני לא נמצא שם. אני לא רוצה להוכיח לקרית שמונה שום דבר, אלא לעצמי ולחברים לקבוצה ולקהל שאני ראוי לשחק בהפועל חיפה".

רוצ'ט התייחס גם לתוצאות של הקבוצות המארחות באצטדיון בחיפה ואמר: "אנחנו נבוא לעבוד קשה וננסה לשבור את הנאחס. סטטיסטיקות נועדו להישבר. אני מחכה לשער ראשון בהפועל חיפה ולא משנה אם זה נגד קרית שמונה או מועדון אחר. אם אבקיע בשבת ברור שלא אחגוג".

משה לוגסי מכבי נתניה מול אדריאן רוצ'ט. דרור עינב
מפגש ראשון מול האקסית. רוצ'ט, מימין/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully