וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט לואיס זכתה ב-NL מרכז, טורונטו לקחה את ה-AL מזרח

1.10.2015 / 8:47

הקרדינלס רשמו 1:11 בפיטסבורג וגם הגיעו ל-100 ניצחונות, הבלו ג'ייז לקחו את הבית לראשונה מאז 1993 עם 2:15 בבולטימור. הדרמה ב-AL מערב ובווילד קארד נמשכת, סספדס נפצע

קרלוס מרטינס סנט לואיס קרדינלס חוגג עם המאמן מייק מאת'יני. Gene J. Puskar, AP
100 ניצחונות ואליפות הבית. קרלוס מרטינס והמאמן מייק מאת'יני חוגגים/AP, Gene J. Puskar

גם הלילה (בין רביעי לחמישי), כמו כל לילה בתקופת סיום העונה הסדירה, ה-MLB היה רווי בחגיגות ואכזבות.

* סנט לואיס זכתה בפעם השלישית ברציפות ב-NL מרכז והגיע ל-100 ניצחונות, הראשונה שעושה זאת מאז פילדלפיה ב-2011, אחרי שניצחה את פיטסבורג 1:11 בקלות במשחק השני של הדאבל הדר. בראשון, הפייראטס עוד השאירו לעצמם תקווה עם 2:8 כאשר גאריט קול גבר על מייקל וואקה, אולם התקווה הזו הסתיימה במהרה ופיטסבורג תשחק בווילד קארד מול הקאבס.

* טורונטו שיחקה דאבל הדר מול בולטימור בחוץ ועם 2:15 במשחק הראשון הבטיחה לעצמה, לראשונה מאז 1993, את ה-AL מזרח. במשחק השני היא הפסידה 8:1, אבל זה כבר לא משנה.

* היאנקיז לעומת זאת, פספסו הזדמנות להבטיח את כרטיס הווילד קארד לאחר ששוב הפסידו לבוסטון בבית, הפעם 5:9 ב-11 אינינגים. צמד למוקי בטס ברד סוקס.

* כעת, האקשן עובר כולו ל-AL מערב ולווילד קארד. טקסס עשתה את שלה ועם 2:6 על דטרויט, שמרה על יתרון שני וחצי משחקים מיוסטון, שגירדה 6:7 בסיאטל. האיינג'לס, שהחזיקו בווילד קארד ליום אחד, פישלו עם הפסד 8:7 בבית לאוקלנד וצנחו חצי משחק מתחת ליוסטון. מינסוטה, שחלקה דאבל הדר עם קליבלנד בחוץ (ניצחון 1:7 והפסד 10:2) נמצאת כעת משחק וחצי מאחורי האסטרוס.

* המטס הפסידו 7:5 בפילדלפיה וראו את יואניס סספדס סופג הגשה ליד ונוטש עם פציעה מאוד מדאיגה לקראת הפלייאוף.

* משחקים נוספים: אטלנטה ניצחה 0:2 את וושינגטון, טמפה ביי גברה 4:6 על מיאמי, אריזונה עברה את קולורדו עם 1:3, מילווקי רשמה 0:5 בסן דייגו, סן פרנסיסקו ניצחה 0:5 בבית את הדודג'רס וקנזס סיטי גברה ב-10 אינינגים 3:5 בחוץ על הווייט סוקס.

שחקני טורונטו בלו ג'ייז חוגגים. Patrick Semansky, AP
אחרי 22 שנה. טורונטו מאושרת/AP, Patrick Semansky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully