וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר ביקר באימון. זורק המצת הורחק מהמגרשים

30.9.2015 / 10:50

נשיא המועדון הגיע לחדר ההלבשה כדי לצפות מקרוב במתרחש לקראת המשחק מול רעננה. האוהד נתפס במצלמות והורחק ל-60 יום, שלושה נוספים נלכדו. שחקן: "קשה לדעת מתי נצא מהמצב הזה"

one

במכבי חיפה נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול רעננה בשבת, כשבמועדון קיים לא מעט לחץ. אתמול נשמעו חלק מהשחקנים שוב לחוצים כשאחד מהם אמר: "אנחנו נמצאים במגמת שיפור בשני המשחקים האחרונים, אבל עד עכשיו לא השגנו ניצחון ושום דבר כבר לא בטוח. אם זה לא יקרה במשחק הקרוב, קשה לדעת מתי נצא מהמצב הזה". מי שביקר היום באימון היה נשיא המועדון יעקב שחר, שהוציא הודעת תמיכה בשחקנים למרות ההפסד למכבי תל אביב.

יוסי בניון וטאלב טואטחה נמצאים בתמונת ההרכב. חן עזרא עשוי לשבת על הספסל. לוי מתלבט גם לגבי איתי שכטר.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בתמונת ההרכב. בניון/ברני ארדוב

מחר יגיעו נציגים ממכבי חיפה לבית הדין, בעקבות כתב האישום שהוגש נגדה בגין התפרעות אוהדים במהלך ההפסד שלה למכבי תל אביב. בדו"ח השיפוט של אלי חכמון נכתב ש"בדקה ה-3 למשחק נזרקה כוס שתייה לכר הדשא מהיציע הצפוני שאוכלס באוהדי חיפה. בדקה ה-90 נזרק מצת מהיציע של אוהדי חיפה לעבר שחקן מכבי תל אביב שהיה סמוך לאזור דגל הקרן. עם כיבוש השער השני לזכות מכבי תל אביב בדקה ה-93 נזרקה כוס שתייה לעבר שחקני מכבי תל אביב שחגגו בסמוך ליציע אוהדי חיפה".

הבוקר התברר כי צעיר כבן 18 שנעצר במהלך המשחק בחשד לזריקת מצת, אותר על ידי מצלמות האבטחה וצוות אבטחה מיוחד מטעם המועדון עוד במהלכו. האוהד נתפס והועבר לידי המשטרה. אותו אוהד הובא לבית משפט השלום בחיפה שם פסקה השופטת איילת הוך טל על הרחקתו ל-60 יום. במקביל נלכדו במצלמות שלושה אוהדים נוספים. בחיפה ציינו כי: "ראוי לציין כי כל התרחשות מתועדת במצלמות האצטדיון וזוכה למענה מהיר מצד חוליות אבטחה מיוחדות אותן שוכר המועדון".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully