וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו שוחרר מהנבחרת, ברדה ומליקסון צפויים להיות כשירים לשבת

30.9.2015 / 18:50

הקשר נבדק אצל רופא הנבחרת, ד"ר רוסנובסקי, שהחליט כצפוי לשחררו עקב פציעה בשרירי הבטן. ברדה ומליקסון לא התאמנו וערכו טיפולים עם הובאן, אך הם בתמונת ההרכב לשבת

one

אחרי פציעת בן שהר, ברק בכר התבשר אתמול (שלישי) כי הקשר מאור בוזגלו (פציעה בשרירי הבטן) לא יכול לשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת, אך אתמול היה חשש כי יאבד שחקן נוסף מרשימת הבכירים שלו. מאור מליקסון (פגיעה בברך), אליניב ברדה (מכה מעל הברך) ואובידיו הובאן לא התאמנו בגלל פציעות וערכו טיפולים, אך במועדון הרגיעו את המאמן לאחר שהתברר שבצוות הרפואי מעריכים שכל השלושה יהיו כשירים למשחק.

יחד עם זאת, היום תיערך בדיקה נוספת בנוגע למצבם. מי שלא כשיר בינתיים הוא בן ביטון (חבלה בבוהן), שעלה לשחק בשני המשחקים האחרונים כשהוא פצוע. במצב הזה אביתר אילוז ייכלל בסגל, אך בינתיים בכר נוטה לפתוח עם מתן אוחיון כמגן.

מאוחר יותר מאור בוזגלו נבדק אצל רופא הנבחרת, ד"ר רוסנובסקי, שהחליט, כצפוי, לשחרר את השחקן מהתכנסות הנבחרת הקרובה בעקבות פציעה בשרירי הבטן.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
יהיה כשיר? מליקסון/ניב אהרונסון

למרות הגיבוי לבכר, במועדון אינם שבעי רצון מהתוצאות האחרונות שהשיגה הקבוצה ובמיוחד מהעובדה שהקבוצה לא כבשה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים. "עם התקפה שכוללת את ברדה, שהר, ארבייטמן, מליקסון, וואקמה ובוזגלו כמובן שיש ציפייה לקבוצה יותר אטרקטיבית, אבל בינתיים משהו תקוע", אמר אחד השחקנים אתמול. "לפני המשחק בעכו היה נראה שאנחנו טובים יותר בחוץ, ופחות בבית, שהתהליך העונה הפוך לעונה שעברה, אבל הכל התפוצץ לנו בפנים. לא רוצה לחשוב מה יקרה אם נאבד עוד נקודות. אי אפשר לשקר, יש כאן לחץ מסוים, חייבים ניצחון כדי להחזיר את השקט לנו ולקהל שתומך בנו".

ההתלבטות של הצוות המקצועי היא בנוגע לויליאם סוארס שהיג יכולת חלשה בעכו, אם כי כרגע הנטיה היא להמשיך עם הבלם. מהראן ראדי, ג'ון אוגו והובאן יפתחו כנראה בקישור האחורי, כשגם מאור מליקסון צפוי לחזור להרכב. שחקן נוסף שעשוי לחזור ל-11 הוא ברדה, שלדעת שחקנים רבים לא מקבל מספיק קרדיט מבכר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול שמוליק מלול שחקן הפועל עכו. ניב אהרונסון
שוחרר מהתכנסות הנבחרת. בוזגלו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully