וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון באסיפה: "לא נערוך מהפכות. ניצן? לפעמים קורות טעויות"

29.9.2015 / 11:29

אחרי ההפסד הראשון, מאמן מכבי פתח תקוה שוחח עם השחקנים לקראת באר שבע, וגונן על השוער: "זאת דרישה שלי להניע כדור". שחקנים: "בוזגלו לא ישחק? יש לבאר שבע מחליפים טובים"

one

אחרי איבוד הנקודות הראשון העונה, במכבי פתח תקוה נמצאים כבר עם הפנים במשחק בבאר שבע. במועדון מודעים לעובדה שהמועדון מהדרום נמצא בלחץ גדול אחרי ההפסד בעכו. "שמענו שבוזגלו לא משחק, אבל יש להם מחליפים מספיק טובים. זאת אולי הקבוצה עם הסגל הטוב בישראל. מצד שני, כבר הוכחנו העונה למה אנחנו מסוגלים", אמרו במועדון אמש.

היום נפגשה הקבוצה לראשונה אחרי חופשת החג. רן בן שמעון שוחח עם השחקנים, והתייחס גם לטעות של איתמר ניצן בהפסד לסכנין. "היינו צריכים להיראות טוב יותר, אבל הפסדנו", אמר המאמן והבהיר להם: "אני לא מתכוון לערוך מהפכות. נלמד מטעויות ונתחיל להתכונן למשחק בבאר שבע". בהמשך התייחס המאמן לטעות של ניצן: "זאת דרישה שלי שהקבוצה תניע כדור מאחור. לפעמים קורות טעויות. אני לא בא בטענות לאף אחד".

למרות ההפסד, הקבוצה של בן שמעון עם 12 נקודות מ-15 אפשרויות, שתיים יותר ממכבי תל אביב וחמש מבאר שבע אצלה תתארח בשבת. גיא מלמד שלא נכלל בסגל בשל סיבות מקצועיות עשוי לחזור אליו כבר במשחק הקרוב. "זה הקטע אצל רן, ששחקן יכול לפתוח ושבוע אחרי להיות ביציע. יש לנו סגל רחב וטוב, כולם צריכים להוכיח את עצמם בכל שבוע מחדש", אמרו במועדון.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"היינו צריכים להיראות טוב יותר". רן בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully