וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "נשתף שחקנים שלא שיחקו הרבה וננסה הרכבים שונים"

29.9.2015 / 8:46

מכבי תל אביב המריאה לארה"ב, שם היא תפגוש את מילאנו לשני משחקי ראווה. שביעות רצון מהזכייה בגביע ווינר: "עשינו זאת כמו מכביסטים. צריך לבוא לתת את הכול ולנצח כל משחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שחגגה אמש (שני) זכייה בגביע ווינר אחרי ניצחון על הפועל אילת בגמר, מכבי תל אביב המריאה הבוקר לארה"ב, שם היא תקיים שני משחקי ראווה נגד מילאנו האיטלקית; אחד בניו יורק ואחד בשיקגו. הצהובים רשמו עד כה שבעה ניצחונות משבעה משחקים והם ינסו להמשיך את המומנטום החיובי. במהלך השהות בארה"ב, אנשי מכבי יעקבו אחרי גבוהים נוספים בגלל שעדיין קיים חשש ממצבו של ויטור פבראני.

המאמן גיא גודס אמר לפני ההמראה: "התחלנו את העונה יחסית טוב, עם ניצחון בטורניר בצרפת וזכייה בגביע ווינר. אנחנו נוסעים לשני משחקי ראווה כשהמטרה היא להמשיך להתקדם, לעבוד קשה ולהתחבר. נשתף שחקנים שלא קיבלו הרבה דקות עד עכשיו וננסה הרכבים שונים. זו נסיעה לא פשוטה, ארוכה, אבל נוציא ממנה את המיטב".

במכבי תל אביב היו מרוצים מהזכייה אמש ואמרו ש"חשוב היה להתחיל את העונה בצורה טובה. עשינו זאת כמו שמכביסטים צריכים. צריך לבוא לתת את הכל בכל משחק ולנצח כל משחק". היו"ר שמעון מזרחי הוסיף: "החזרנו חוב קטן מהעונה שעברה. עכשיו אנחנו נוסעים לשני משחקים נגד מילאנו ונקווה שנצליח לחזור ארצה עם עוד שני ניצחונות".

יוגב אוחיון אמר: "מעבר לחוב מהעונה שעברה, כשהפסדנו בגביע ווינר, היה לנו חשוב לפתוח את העונה בצורה טובה. בעונה שעברה הפסדנו את הגביע הזה ובסוף כל העונה נראתה ככה. יש לנו סגל מגוון, הרבה כלי נשק בפנים ובחוץ, לגיא יש כאב ראש לא קטן עם מי לשחק ואיך".

שחקני מכבי תל אביב בריאן רנדל, ג'ורדן פארמר, דראגן בנדר. קובי אליהו
על המזוודות. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו
ויטור פבראני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
במועדון עדיין מודאגים ממצבו. פבראני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully