וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק על עונה שלמה? הסטילרס מול הרייבנס בפתיחת המחזור הרביעי

1.10.2015 / 9:00

פיטסבורג מגיעה ללא בן רות'לסברגר ועם מייקל ויק, שינסה להציג יכולת משופרת ולא לתת לראשות הבית להתרחק. בולטימור, לראשונה בתולדותיה, נפלה ל-3:0 וחייבת ניצחון (ו', 3:25, ספורט 1 ו-HD)

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס. Justin K. Aller, GettyImages
חייב לקחת על עצמו הרבה. בראון/GettyImages, Justin K. Aller

פיטסבורג (1:2) - בולטימור (3:0), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD

החודש השני של ה-NFL מגיע והוא ייצא לדרך עם משחק גדול בין שתי היריבות המושבעות מה-AFC צפון, שכל אחת מהן צריכה מאוד את הניצחון, מסיבותיה.

הסטילרס הפסידו את משחק פתיחת העונה בפוקסבורו, אבל מאז נראים מצוין, בעיקר הגנתית. הם ספגו רק 24 נקודות בשני המשחקים האחרונים וניצחו את שניהם, אלא שמול סנט לואיס, איבדו את בן רות'לסברגר, שייעדר במשך חודש-חודש וחצי. מי שייכנס לנעליים שלו יהיה מייקל ויק, שינסה להיעזר בחזרה של ליביון בל ולהסתדר התקפית טוב יותר מאשר בתצוגה החלשה מול הראמס. פיטסבורג יודעת שסינסינטי דוהרת קדימה ושאם היא לא תנצח, ראשות הבית תתחיל לברוח.

מנגד, הרייבנס מגיעים, לראשונה בתולדות המועדון, במאזן 3:0. שום דבר לא הולך לעורבים מתחילת העונה וההפסד הביתי והדרמטי מול סינסינטי היה השלישי אותו הפסידו השנה בפער של פחות מטאצ'דאון. בולטימור חייבת לייצב את ההגנה ואולי זו ההזדמנות שלה לעשות זאת. המפגש האחרון בין הקבוצות, בפלייאוף של השנה שעברה, הסתיים בניצחון חוץ של בולטימור בעיר הפלדה והיא תנסה לשחזר את ההצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully