וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים הגיעו לביתו של טביב, דראפיץ': "רוקאביציה מהזרים הטובים שנחתו פה"

29.9.2015 / 9:37

למרות ה-1:3 על הפועל כפר סבא, מספר אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו בלילה לביתו של הבעלים כדי להקניטו. המשטרה סילקה אותם מהמקום. המאמן החמיא לאוסטרלי ("הוא שינה את המשחק"), שזכה למחמאות גם בארצו. איינבינדר יגיע בכל זאת?

one

למרות ניצחון הבכורה של בית"ר ירושלים אמש (שני), 1:3 על הפועל כפר סבא, חלק מהאוהדים עדיין לא שבע רצון מהמצב הנוכחי, וכמה מהם הגיעו בלילה לביתו של הבעלים אלי טביב כדי להקניטו. המשטרה הגיעה למקום וסילקה אותם מהאזור.

בצד המקצועי, בקבוצה יודעים שהיכולת של הקבוצה עדיין רחוקה מלהיות משכנעת, אך לפחות לגבי אתמול היו רגועים ואמרו: "מי מתרכז ביכולת? בחמשת המשחקים האחרונים כבשנו שלושה שערים, אתמול כבשו שלושה ב-40 דקות, חזר לשחקנים הביטחון והקבוצה חזרה לחיים, זה לבד ייתן ביטחון". בנוגע למחצית השנייה החלשה אמרו שחקנים בקבוצה: "בדרך כלל כשעושים 0:3 מתחיל טירוף, אבל היה כזה לחץ בשבועות האחרונים שפשוט הייתה ירידת אנרגיה. ברור לכולנו שזה לא מספיק. לסכנין בדוחא צריך להמשיך להשתפר ולהביא עוד משהו מעצמנו".

מי שהביא את עיקר השינוי בחלק הקדמי היה ניקיטה רוקאביציה. הקשר\חלוץ האוסטרלי שולב אתמול בחוד ההתקפה גם בשל כושר גופני לקוי, ובצוות המקצועי התלבטו אם להחליפו כבר במחצית. בבית"ר אמרו: "אם הוא נראה ככה במצב פיזי כזה, מפחיד לחשוב מה יוכל לתרום בהמשך הדרך, הוא שינה את הקבוצה".

סלובודאן דראפיץ' החמיא גם הוא לאוסטרלי ואמר: "הוא מוסיף לנו פשטות ומהירות, אחד הזרים הטובים שנחתו בארץ. ידענו מה הוא שווה, הוא עדיין לא בכושר מלא ומשבוע לשבוע תראו שחקן טוב יותר". רוקאביציה עצמו אמר: "הייתה חוויה טובה. נהניתי מאוד, ממשחק למשחק אני ארגיש יותר טוב. במצב של הקבוצה הדבר הכי חשוב היה לקחת את שלוש הנקודות".

רוקאביציה זכה למחמאות על יכולתו ולא רק בישראל. גם בארצו אוסטרליה פרגנו לו על הופעת הבכורה הנהדרת בהרכב של בית"ר ירושלים. "הבכורה שלו בהרכב הייתה סנסציונלית. ניקיטה שיחק בחוד, והיה ראשון לכל כדור. הוא ידע להיות במקום הנכון והוביל את קבוצתו למקום העשירי בטבלה".

ניקיטה רוקאביציה שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם חסוס רואדה. יוסי ציפקיס
"מוסיף פשטות ומהירות". רוקאביציה/יוסי ציפקיס

דראפיץ' גם הגיב על קריאות הקהל שיתפטר ואמר: "זה לא נעים, אבל אם נשחק טוב יותר ונביא תוצאות טובות זה ייפסק. אפשר להבין את הציפיות ואת הרצון לראות קבוצה שתשחק כמו במחצית הראשונה". אגב, קריאות הקהל החלו כאשר דני פרדה נכנס, בשל העובדה שהוא נחשב לשחקן של אלי טביב.

עוד לפני שספג קללות מחוץ לביתו, טביב עצמו היה מאוכזב מקריאות הקהל, אך לא התרגש יותר מדי. מספר גורמים מנסים לתווך ולהביא לשיחה בין טביב לבין האוהדים על מנת לנסות ולהרגיע את האווירה אך לא בטוח שהעניין ייצא לפועל. ראש העיר ניר ברקת נכח אתמול ביציע המערבי ולא עלה ליציע הכבוד בשל הנתק עם טביב.

בבית"ר ימתינו להחלטת המשטרה בנוגע למשחק בסכנין ביום שני הקרוב בדוחא, ורק לאחר שיבינו מה צפוי לאוהדים יגיבו בעניין. בבית"ר אמרו אתמול: "שמענו שאין אוטובוסים לאוהדים, כבר לא יודעים למה להאמין כי זה הזוי שאוהדי בית"ר יגיעו עד האיצטדיון עם הרכבים עם המתיחות שיש שם בכל משחק. מבחינתנו שהמשחק לא יהיה בדוחא, לא באמת איכפת לנו, זה לא התפקיד שלנו להסדיר את זה".

תומר ירוחם אמור היה להיות בסגל הקבוצה אך לאחר שחש ברע ולא הגיע לאימון המסכם הוא לא התלבש. לירוי צעירי התייחס למשחק הבא: "כולם יודעים מה המשחק הזה עבור המועדון והאוהדים. נשתדל לחזור משם עם ניצחון. אין לנו בעיה עם מה שהולך להיות שם, אין לנו בעיה עם אגרסיביות ומשחק חזק, נתכונן כמו שצריך ונבוא מוכנים. בית"ר לא ניצחה שם תשע שנים? תמיד יש פעם ראשונה ואפשרות לעשות סוף לתקופות כאלה. אנחנו באים לנצח שם".

אופציית דן איינבינדר שוב על הפרק. בבית"ר ירושלים צריכים לקבל החלטה סופית בימים הקרובים אם לצרף את הקשר, שמוכן לוותר על הרבה מאוד כסף כדי לשחק במועדון בו גדל.

עדכון ראשון: 07:37.

עוד באותו נושא

צפו ב-1:3 של בית"ר על כפר סבא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully