וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גוברת ההערכה לבאדיר, לא מוותרים על אופציית מאמן זר

"כאב ראש חיובי" לאדומים: הקבוצה שוב ניצחה, השחקנים בעד באדיר, וההנהלה לא ממהרת למצוא מאמן מחליף: "עכשיו נצטרך להיות עוד יותר זהירים". אבו עביד: "אנחנו מחוברים לבאדיר, הוא סמל ודמות"

one

הביטוי "כאב ראש חיובי" כבר מזמן לא נשמע במסדרונות של הפועל תל אביב. אבל אחרי שלושה משחקים ללא סזאר מנדיונדו, שבע נקודות ועלייה לצמרת בטבלה, כל זה עם המאמן ה"זמני", וואליד באדיר - פתאום בהפועל תל אביב לא ממש בטוחים שצריכים מאמן אחר. האדומים אומנם יודעים כי הקבוצה עדיין לא שוטפת לאורך 90 דקות, אבל אחרי הניצחון אמש (שני) על בני יהודה (1:3) בקבוצה מרגישים שהיא משתפרת משבוע לשבוע מאז שבאדיר תפס את המקום על הקווים, וכבר אתמול התבטא בכיר במועדון בכל הקשור לסוגיית המאמן ואמר: "עכשיו נצטרך להיות עוד יותר זהירים עם הבחירה שלנו במאמן חדש. רק מי שנרגיש שבאמת יוכל לשדרג את מה שבאדיר עושה ועשה עם הקבוצה יגיע. כרגע אין לנו אחד כזה ולא נמנה מישהו בכוח כל עוד הוא ימשיך לעשות עבודה טובה".

ניצחון שני ברציפות: הפועל תל אביב גברה 1:3 על בני יהודה

וואליד באדיר: "מה שהבוס יחליט, מקובל עליי"

בומבה: "וואליד כמו אבא בשבילי, הוא מאמן מספיק טוב כדי להיות פה עד סוף העונה"

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
למרות ההצלחה: במועדון עדיין לא ויתרו על ניסיון להחתים מאמן זר עם ניסיון מוכח ועם רעב/ניב אהרונסון

אם נפשט את הדברים, בהפועל גוברת ממשחק למשחק ההערכה לבאדיר. עם זאת, עדיין לא ויתרו במועדון על ניסיון להחתים מאמן זר עם ניסיון מוכח ועם רעב. אם כזה לא יימצא, באדיר בהחלט יכול להפוך ממאמן זמני לקבוע. בהפועל סיפרו בימים האחרונים כי כל המאמנים שמוצעים להם הם או ללא ניסיון של ממש או מאמנים מבוגרים אחרי השיא, לטענתם, ובשל כך עדיין מתקשים להחליט על מועמד מוביל לאימון הקבוצה. אחד מהשמות שהוזכר הוא סטפנו קוזין האיטלקי, שמאמן היום קבוצה מהליגה הפלסטינית.

בנוסף, אם הפועל תל אביב תבחר בסופו של דבר בבאדיר כמאמן הקבוצה, אלי חייט, מאמן הנוער, ייאלץ להפוך לאיש צוות קבוע על הספסל מכיוון שהוא היחיד שמחזיק בתעודת פרו במועדון. על פי התקנון לבאדיר מותר לשמש כמאמן ראשי עוד משחק אחד, ולאחר מכן יצטרכו את שירותיו של חייט. חשוב לציין כי קורס פרו נפתח אחת לשנתיים, וגם אם באדיר ירצה לעבור קורס שכזה, הוא יצטרך לחכות עוד שנה וחצי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול רז מאיר שחקן בני יהודה. ניב אהרונסון
"אנחנו השחקנים מאוד מחוברים לוואליד". אבו עביד/ניב אהרונסון

לא רק בהנהלת המועדון עסוקים בסוגיית המאמן, אלא נדמה כי גם שיחת היום בחדר ההלבשה היא בעיקר על המאמן הזמני. כמו הקולות בהנהלה, גם בקרב השחקנים נשמעים יותר ויותר שחקנים שרוצים להשאיר את באדיר כמאמן הקבוע של הקבוצה. "אנחנו השחקנים מאוד מחוברים לוואליד", אמר איאד אבו עביד בסיום המשחק. "אבל זו שאלה שצריך להפנות להנהלה ולא לשחקנים. אנחנו הרבה יותר מחוברים אליו, הוא סמל במועדון הזה וסוג של דמות. באימונים הוא עובד איתנו הרבה טקטית ואיך לשחק ומה לעשות במגרש וזה בא לידי ביטוי על הדשא. לי טוב מאוד עם וואליד, ואני הייתי שמח אם הוא היה ממשיך".

"אני שמח שניצחנו בבלומפילד סוף סוף, זה היה חשוב לנו ולאוהדים", הוסיף המגן. "אנחנו הפועל תל אביב ואנחנו שואפים לנצח בכל משחק, אבל כמו שבתקופה שהפסדנו לא הכנסנו את הראש לאדמה, אז עכשיו לא נקפוץ מעל הפופיק כמו שאומרים. נשמיך להיות עם הרגליים על הקרקע ונעבוד קשה כדי לנצח. אנחנו רוצים להמשיך את הקצב שהיה במחצית השנייה ולהראות כדורגל טוב".

השופט (בדימוס) אבי זמיר מונה לתפקיד יו"ר וועדת המשמעת והאתיקה במועדון. בהודעה הרשמית על מינוי הוסבר ש"זמיר יהיה אחראי על כל ההיבט המשמעתי במועדון ויתווה, בצוותא עם הנהלת הקבוצה, את הקווים המנחים וכללי המשמעת החלים על שחקני ועובדי המועדון, ויעמוד בראש ועדת המשמעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully