וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים לביתם: הפאקרס ניצחו בקלות את קנזס סיטי

29.9.2015 / 7:34

גרין ביי, שחולמת על יתרון הביתיות בפלייאוף העונה, לא התקשתה להשאיר מאחור את הצ'יפס, כאשר ארון רוג'רס זורק לחמישה טאצ'דאונים, שלושה מהם לרנדל קוב. מכירת חיסול בברס: ג'ארד אלן לקרוליינה, ג'ון בוסטיק לפטריוטס

ארון רוג'רס קליי מת'יוז גרין ביי פאקרס. Matt Ludtke, AP
קליי מת'יוז וארון רוג'רס מרוצים/AP, Matt Ludtke

גרין ביי (0:3) - קנזס סיטי (2:1) 28:38

הפאקרס יודעים שאם הם יגיעו לפלייאוף עם יתרון הביתיות, בניגוד לשנים האחרונות, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לעצור אותם. ארון רוג'רס, עם 333 יארד וחמישה טאצ'דאונים, הזכיר זאת הלילה כשהוא גם רושם משחק ביתי 18 ברציפות ללא איבוד.

המרוויח העיקרי מהזון המטורף של רוג'רס היה ג'יימס ג'ונס, שממשיך לפרוח וסיים עם 139 יארד וטאצ'דאון. רנדל קוב היה המוציא לפועל ותפס ל-91 יארד ושלושה טאצ'דאונים. אדי לייסי התגבר על הפציעה וסיים עם 46 יארד על הקרקע ו-41 באוויר.

תוצאת הסיום עוד עושה חסד עם הצ'יפס, שספגו הפסד שני ברציפות ולא ממש היו בתמונה כל המשחק. גרין ביי הובילה 0:14 בתום הרבע הראשון ו-7:24 במחצית. באמצע הרבע השלישי היא השיגה עוד טאצ'דאון ורק 14 נקודות ללא מענה על קנזס סיטי בעשר הדקות האחרונות צימקו מעט את התוצאה. 290 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לאלכס סמית', 141 באוויר לג'רמי מקלין ועוד 80 לטראוויס קלסי.

* שיקגו, שפתחה את העונה במאזן 3:0, החליטה שהגיע הזמן למכירת חיסול מוקדמת: ג'ארד אלן, שהפך העונה משחקן קו לליינבקר חיצוני ולא מצא את עצמו ממש, נשלח לקרוליינה תמורת בחירת סיבוב שישי, כאשר הדובים גם ישלמו את רוב שכרו. ליינבקר אחר, ג'ון בוסטיק שנבחר בעבר בסיבוב השני, עבר לפטריוטס תמורת בחירת סיבוב שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully