וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "השתחרר הרבה לחץ", צעירי: "שמח שהכול התחבר לנו"

28.9.2015 / 22:58

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ה-1:3 על הפועל כפר סבא: "נקבל ביטחון מהניצחון הזה, נקווה שמול בני סכנין נהיה טובים יותר". הקשר: "התפוצצנו על המגרש". נעים: "זה מה שקורה כשלא ממלאים הוראות טקטיות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים (אמצע) עם עומר אצילי. יוסי ציפקיס
ניצחון ראשון. בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

זה אמנם לקח לא מעט זמן, אך הערב (שני) בית"ר ירושלים הצליחה סוף סוף לרשום את ניצחונה הראשון לעונה זו בליגה, כשניצחה 1:3 את העולה החדשה, הפועל כפר סבא, בזכות שערי בכורה של לירוי צעירי, חסוס רואדה וניקיטה רוקאביציה, שרשם משחק נפלא. הצהובים-שחורים יקוו להמשיך את המומנטום במחזור הקרוב, כשיפגשו את אחת היריבות הגדולות שלהם - בני סכנין, באצטדיון דוחא הגועש.

"הרבה לחץ השתחרר, אין ספק", אמר סלובודאן דראפיץ'. "זו הפעם הראשונה ששיחקנו עם כל הזרים ובהרכב מלא, אני מקווה שבהמשך נהיה טובים יותר. קיבלנו מניקיטה (רוקאביציה) מהירות וכוח מחסוס רואדה. גם אלעד גבאי היה טוב. אני מאמין שאחרי הניצחון הזה נקבל קצת ביטחון. המחצית השנייה שלנו באמת לא הייתה טובה, ונצטרך לתת על זה את הדעת".

המאמן התייחס למשחק מול בני סכנין במחזור הבא: "רצינו לאסוף שלוש נקודות לקראת המשחק הזה. היה לחץ אדיר על השחקנים במשך שבוע שלם, ואני שמח שהצלחנו להוריד אותו מעט. יש לנו הרבה זמן להתכונן למשחק הבא, ואני מקווה שנהיה טובים יותר.

"אפשר להגיד שהתפוצצנו על המגרש", הודה לירוי צעירי. "אני מאוד שמח, כיף לנצח. השחקנים הפנימו שצריך לתת את התחת בכל משחק. ראו את זה בחצי הראשון - המון חילוצי כדור ולחימה. זו בית"ר ירושלים, אם לא נביא את זה, מה כן נביא? אני מאוד נהנה פה. יש קהל מדהים, ואי אפשר שלא לתת 200 אחוז. אני שמח שזה התחבר לנו סוף סוף".

מאמן בית"ר ירושלים פליקס נעים. יוסי ציפקיס
"רצינו לעבור את הדקות הראשונות בשלום". פליקס נעים/יוסי ציפקיס

"רצינו לעבור את הדקות הראשונות בשלום, אבל זה לא הצליח", אמר פליקס נעים. "הגענו להזדמנויות נהדרות לאחר השער שספגנו, אבל לא הצלחנו לכבוש. היה חשוב לי שלא נתפרק במחצית הראשונה, אבל גם זה לא הצליח. כשלא ממלאים הוראות טקטיות, זה מה שקורה - מקבלים שער. שחקנים רצו להציל את המולדת, אבל זה לא הולך ככה. נקודת האור במשחק הוא רז כהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully