וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "לא נמנה מאמן תחת לחץ, המטרה להצליח בעונה הבאה"

העובדה שססאר מנדיונדו פוטר לפני יותר משלושה שבועות לא גורמת ללחץ אצל האדומים, שככל הנראה לא ימנו מאמן גם השבוע. גורם: "מינוי לא טוב - התנהלות רעה". קלינגר יחזור לתמונה אם אופציית המאמן הזר תרד מהפרק

one

למרות הלחצים על הנהלת על הפועל תל אביב להחתים מאמן, נראה כי סיכויים נמוכים שהשבוע ימונה מאמן חדש ללא קשר לתוצאת המשחק היום (שני, 19:00, ספורט 1) מול בני יהודה.

אחד הגורמים הבכירים בהפועל תל אביב אמר התייחס לעניין ואמר: "אנשים שוכחים שהקבוצה הזו לא נבנתה כדי להצליח העונה, אלא רק בעונה הבאה. לא נמנה שום מאמן תחת לחץ כי למנות אחד ואז לגלות שנכשלנו גם איתו, זו תהיה התנהלות הרבה יותר גרועה. בכל חברה רצינית, גם כשמפטרים יו"ר או מנכ"ל תמיד הסגן שלו מחליף אותו עד שמוצאים אדם מתאים. יש לנו תוכניות לשלב הרבה צעירים העונה, גם מהנוער, ולכן אנחנו לא נמנה אף אחד בכוח. המטרה היא שתהיה לנו קבוצה חזקה שתתמודד על תארים בעונה הבאה ולא בעונה הזו".

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ממשיך שבוע נוסף. באדיר/קובי אליהו

בהפועל ממשיכים לטעון כי לא יוותרו על אופציה למנות מאמן זר, אך עם זאת גורמים בהנהלה ומקרובים לקבוצה ממשיכים בלחץ על הנהלת המועדון למנות מאמן ישראלי כששמו של ניר קלינגר הוזכר מספר פעמים בשבוע האחרון כאחד שצפוי לקבל את המינוי עוד השבוע.

בהפועל טענו היום כי קלינגר לא יהיה המאמן, אולם החלטה סופית ככל הנראה תתקבל רק בעניינו תתקבל רק אם אופציית המאמן הזר תרד מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully