וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת המוטיבציה של בית"ר ירושלים: קליפ עם משחקי העבר הגדולים

27.9.2015 / 13:30

בבירה דרוכים לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא (שני, 20:45, ספורט 2) וצפו יחד ברגעים נוסטלגיים: "זה מרגש, כולם רוצים להיות חלק מזה" . דראפיץ' ישנה מערך, רוקאביציה וגבאי יפתחו בחוד

one

בית"ר ירושלים תארח מחר (שני, 20:45, ספורט 2) את הפועל כפר סבא, כאשר במועדון יודעים כי כל תוצאה פרט לניצחון תוביל ללחץ גדול עוד יותר. לאחר שאתמול מרבית הקבוצות שצפויות להיאבק בתחתית העונה ניצחו, בקבוצה מהבירה רוצים נקודות כדי לא להסתבך כבר מעכשיו.

סלובודן דראפיץ' צפוי לבצע מספר שינויים לעומת ההרכב שהפסיד לבני יהודה. הבלם חסוס רואדה החלים מהפציעה ויפתח לצד טל כחילה. רואדה נפגע באימון אתמול בצלעות והתלונן כי הצוות הרפואי לחץ על המקום והגביר את הכאב, אולם הוא השתמש במשככי כאבים וצפוי להיות כשיר.

ניקיטה רוקאביציה אמור לערוך בכורה בהרכב לצד דובב גבאי, בחוד. בית"ר תשנה את המערך, כאשר עומר אצילי ישחק מאחורי שני שחקני ההתקפה ובקישור תמשיך השלישייה הכוללת את קלאודמיר, פבאלו דה לוקאס ולירוי צעירי. הבעלים אלי טביב ערך השבוע שיחה עם דה לוקאס ובמועדון מקווים כי כבר מחר יתחילו לראות ממנו את היכולת לה הם מצפים.

באימון הקבוצה היום הפתיעו בצוות המקצועי שהציגו לשחקנים וידאו של רגעים גדולים של המועדון, כולל הזכיות בגביע המדינה ב-89 והדאבל ב-2008. כמו כן ראו השחקנים רגעים בהם הקבוצה זכתה באליפות והקהל פרץ למגרש. שחקנים אמרו: "זה מרגש, כולם רוצים להיות חלק מרגעים כאלה, בשביל זה גם באנו לבית"ר ירושלים. העונה עוד לא אבודה, מחר אפשר לשנות את הכל".

חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
התלונן על הטיפול שקיבל/יוסי ציפקיס

החל מהמשחק הקרוב השחקנים צפויים להיבחן בעזרת תוכנה שתמדוד את הקילומטרז' שהם עושים ואת הפעולות של כל אחד מהם במהלך המשחק. במהלך האסיפה השבוע אמר טביב לשחקנים: "אי אפשר לבלף. מי שלא ירוץ, לא יהיה כאן. אין לי בעיה שלא הולך, אך לא אקבל שחקנים שרצים פחות מהיריבה ומי שלא יעבוד יהיה בבעיה".

שחקנים בקבוצה אמרו: "זה לא בגלל שיש מדדים. כולם צריכים לקחת את עצמם בידיים ולהביא ניצחון. צריך לראות מה קורה במכבי חיפה כדי לראות לאן כדור שלג יכול להתגלגל. ניצחון ואנחנו יכולים להפוך את העונה הזאת. אנחנו צריכים את הקהל איתנו, גם אם יהיה קשה ומכוער, חייבים להביא שלוש נקודות ולנשום קצת אוויר. לפעמים שלוש נקודות הן הביטחון הכי גדול שאפשר לקבל".

מרבית השחקנים היו אמורים לקבל משכורת ראשונה כבר ב-15 באוגוסט ולפני כעשרה ימים את המשכורת השנייה. טביב הבטיח להם השבוע באסיפה כי המשכורת הראשונה תשולם בימים הקרובים. המשכורת השנייה צפויה להתקבל רק במהלך החודש הבא.

טרם ידוע כמה אוהדים יגיעו למשחק וחלק מהם הודיעו כי יחרימו את ההתמודדות, אולם אין אחידות בנושא ולא ברור אם ההחלטה אכן תתבצע. על מנת לנסות ולהביא קהל, הורידו בקבוצה את מחירי הכרטיסים ל-50 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully