וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואליד באדיר: "אם יבוא מאמן, אתן לו את המפתחות ונמשיך הלאה"

המאמן הזמני של הפועל תל אביב מרוכז אך ורק במשחק הקרוב מול בני יהודה (שני, 19:00, ספורט 1 ו-HD), שניצחון בו יכול להזניק את האדומים עד למקום הרביעי: "הייתי מרוצה מול הפועל חיפה"

one

הפועל תל אביב תשחק מחר (שני, 19:00, ספורט 1 ו-HD) בבית מול בני יהודה במסגרת הדרבי התל אביבי הקטן. האדומים יודעים שניצחון שני ברציפות יכול להזניק אותם כל הדרך למקום הרביעי בטבלה ולהרחיק אותם מעט מהתחתית.

המאמן הזמני וואליד באדיר אמר באימון הבוקר של הקבוצה: "אני לא מסתכל על קבוצות אחרות, רק על הפועל תל אביב. המטרה היא שתהיה קבוצה טובה ואני מתרכז רק במשחק של מחר. אני לא רוצה לדבר על הפתיחה של הליגה, רק על המשחק הקרוב. שנתאמן טוב ונבוא מוכנים".

על האפשרות שיפנה השבוע את תפקידו אמר באדיר: "אם יבוא מאמן, אני אחזור להיות עוזר. אתן לו את המפתחות ונמשיך הלאה. יש פה אחלה גברים, שחקנים טובים. המקצוע שלהם זה לעבוד במגרש ולעשות תוצאות טובות. אני בטוח שאם יבוא מאמן אחר, תהיה לו קבוצה טובה. אני קודם כל באתי לפה כעוזר מאמן. אני לא קורא עיתונים, רק חושב על המשחק מחר. יש בוס והוא מחליט. הוא משלם כסף, הוא חושב מה שטוב לקבוצה והוא יביא את המאמן הכי טוב".

על היכולת: "אנחנו מתקדמים, משתפרים ממשחק למשחק. רואים את זה גם באימונים והמטרה שלי היא שנמשיך לשחק כדורגל טוב, נהיה קרובים, נחזור לעמדות ונגיע מוכנים למשחק ונעשה תוצאה טובה. הייתי מרוצה מהמשחק מול הפועל חיפה, היו קטעים טובים, עשינו תוצאה טובה".

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חושב רק על המשחק הקרוב. באדיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully