וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה בטוחים: ניצן עוד יביא הרבה נקודות העונה

27.9.2015 / 9:57

במועדון בחרו שלא לבקר את השוער בעקבות הטעות הקשה בהפסד לבני סכנין. דווקא אחרי איבוד הנקודות אמר בכיר במועדון: "אתה מסתכל על הליגה ושואל - למה שלא נגיע העונה לאירופה?"

one

דווקא אחרי ההפסד 1:0 לבני סכנין, שהוביל לאיבוד נקודות ראשון העונה, במכבי פתח תקוה סבורים כי הקבוצה יכולה להגיע העונה לאירופה. "אתה מסתכל על הליגה ושואל את עצמך למה לא?", אמר גורם בכיר במועדון אחרי ההפסד. "רן מאמן מצוין, ידענו שההפסד יגיע ואף אחד לא מתרגש מהעניין הזה. הפלייאוף העליון הוא לא שאלה של 'אם יקרה' אלא 'מתי'. אנחנו רוצים לשאוף העונה כמה שיותר גבוה". שחקנים סיפרו כי גיא מלמד הופתע לאחר שלא נכלל בסגל. בן שמעון החליט להחזיר את דור אלו שחזר מהרחקה להרכב, ובהיעדר שחקנים פצועים מלבד פסר, היה צריך לנפות שחקן נוסף מהסגל שלו.

שלומי אזולאי שחקן בני סכנין מול איתמר ניצן שוער מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
מקבל גב. ניצן אמש/מגד גוזני

הטעות הקשה של איתמר ניצן הייתה כמובן שיחת היום לאחר המשחק. במועדון בחרו שלא לבקר את השוער, שהביא לא מעט נקודות לקבוצה בעונה שעברה והיה בין הגורמים הבולטים בהישג של הקבוצה – השתתפות במשחקי הפלייאוף העליון. אחד השחקנים אמר אתמול: "היה ברור שמתישהו הרצף הזה ייעצר. חבל שזה קרה דווקא במשחק מול סכנין. הם לא הגיעו להרבה מצבים ובגלל טעות אחת הפסדנו. קשה להאשים את איתמר, הוא עוד יביא הרבה נקודות העונה. הפנים למשחק הקשה בבאר שבע".

למרות ההפסד, גם אתמול היה גידי קניוק מעורב מאוד במשחק, למרות שהוחלף בהמשך. קסאבייה תומא הוחלף בשל הרצון לחזק את ההתקפה בדור חוגי. במועדון שוב שיבחו את הקהל שהגיע בהמוניו למשחק אתמול. כמעט 3,000 תמכו במושבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully