וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה נושמת לרווחה. ממן: "יש לנו קבוצה טובה וקצת נאיבית"

27.9.2015 / 9:15

האדומים ציינו את המשחק מול נתניה כצומת דרכים ראשונה לעונה ויצאו עם שלוש נקודות. מהראן לאלה זכה למחמאות: "אם הוא יהיה בכושר, נצליח". ממן מרוצה: "צריך לנצח, גם אם לא כולם נהנים"

דרור עינב

בהפועל חיפה נשמו אתמול (שבת) לרווחה, לאחר שהגדירו את המשחק מול מכבי נתניה כצומת הדרכים החשוב הראשון של הקבוצה העונה וסיימו בניצחון 1:2. הבעלים יואב כץ היה מרוצה מאוד מהנחישות של השחקנים, אך הדגיש כי מבחינתו החלק האחורי עדיין מהווה נקודת תורפה. למרות הדברים של הבעלים, בחיפה דווקא החמיאו לאושרי רואש וברונו פיניירו, ששיחקו כבלמים.

מי שעוד זכה למילים טובות היה מהראן לאלה, שחזר לכבוש ושיחק היטב: "הוא תמיד עושה תנועה והשערים שלו היו חשובים לנו מאוד", אמר גורם במועדון, "אם הוא יהיה בכושר, זה יעזור לנו מאוד להצליח העונה".

חנן ממן היה המצטיין במשחק, עם שער ובישול. הקשר, שחזר הביתה העונה, הופך במהרה לבורג משמעותי בקבוצה: "אני מרגיש שמתחילת העונה אני עובד קשה והגול הוא בונוס", הוא אמר בסיום, "אני לא נמדד רק בשערים ובישולים, אלא גם בעבודה קשה ועשיית סדר במגרש. פלייאוף עליון יהיה הישג אדיר עבורנו, אבל אני חושב שעד המקום השמיני זה משהו שאנחנו ראויים לו. יש לנו קבוצה טובה, אנחנו קצת נאיבים ומאבדים נקודות במקומות שלא צריך. הדרך חשובה כמובן, אבל לפעמים אתה מעדיף לנצח, גם אם לא כולם נהנים. הליגה ארוכה והפנים קדימה".

שער מוקדם. לאלה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully