וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אי אפשר להתעלם מהבעיות. הרוטציה היא רק חלק מזה"

27.9.2015 / 8:02

החילוף של ראדי שהפתיע את השחקנים, ההתמודדות עם ברדה והספסל וגם הסיבות להחלפת מליקסון: שחקני באר שבע מנתחים את המצב אחרי ההפסד בעכו. דודו גורש בטוח: "הטבלה משקרת"

one

אחרי המשחק נגד מכבי חיפה אמר ברק בכר שקצב צבירת הנקודות של הקבוצה שלו, 7 מ-12, סביר. אחרי ההפסד להפועל עכו 1:0 אמש (שבת), במועדון רחוקים מלחשוב כך. "לא לכבוש שער בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים, עם התקפה כמו שלנו, זה כבר יותר מדי", הודו אתמול במועדון, שם למרות הציטוט הזה ממש לא מכוונים את האשם לעבר שחקני ההתקפה. אחד השחקנים הסביר: "הבעיה אתמול הייתה ששיחקנו עם ה'ראש בקיר'. עכו הבקיעה ובמקום לחזור למשחק שלנו, מיהרנו לעשות עוד התקפה ועוד אחת. היינו צריכים להניע את הכדור מסודר. זה לא מתאים לנו, בטח לא לקבוצה שרוצה לזכות באליפות. אי אפשר להתעלם מהבעיות, הקבוצה לא עובדת כמו שציפינו ממנה".

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע (שמאל). ניב אהרונסון
לא עובד. אברייטמן וגורדנה מאוכזבים/ניב אהרונסון

בבאר שבע עדיין טוענים כי המצב בחדר ההלבשה יציב, אם כי מאחורי הקלעים נראה שאליניב ברדה ממש לא מרוצה, וגם שחקנים אחרים לא ממש שבעי רצון מהרוטציה שעורך בכר. ברדה לא מדבר על כך עם חבריו, אבל מתחת לפני השטח כמה מהם מרגישים כי שפת הגוף של הקפטן לא משדרת רוגע. שחקנים תהו מדוע מהראן ראדי שילם את מחיר ההרכב. "יכול להיות שזה היה מהלך פוליטי של בכר. ראדי בין הטובים בקבוצה, איך הוא לא שיחק דקה אתמול? אבל הרוטציה היא רק חלק מהבעיה", אמר אחד מהם. השחקנים העריכו כי ההחלטה להשתמש בגורדנה נבעה מהרצון של בכר לשחק התקפי יותר מול קבוצה שעל הנייר נחשבת לנחותה. מי שעלה אתמול בהרכב הוא קשר הנוער דן ביטון.

ההחלטה לגביו נפלה משתי סיבות: הראשונה, ביטון מרשים מאוד באימונים האחרונים של הקבוצה. השניה, מאור מליקסון סבל מבחילות ולא יכל לפתוח בהרכב. "אפשר להסתכל על זה בצורה הזאת, ואפשר לומר שבכר פשוט לא מרוצה מוואקמה. קשה מאוד להסתיר את האכזבה ממנו", העריכו אותם שחקנים.

ויש גם פצועים בבאר שבע: בן ביטון סיפר לחבריו קבוצה כי הוא עלה לשחק פצוע בשני המשחקים האחרונים, עם כאבים באזור הבוהן. אליניב ברדה סובל ממכה יבשה שספג מעל הברך וייבדק היום לפני האימון. מליקסון סובל מפציעה קלה

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
סימנים של כעס? ברדה/קובי אליהו

דודו גורש דיבר בסיום על האכזבה מהמשחקים האחרונים. "ידענו לאיזה משחק אנחנו מגיעים, שהם יבואו להסתגר ולצאת למתפרצות. הם הצליחו במשימה וחבל מבחינתנו", אמר השוער. "רציתי לנצח כדי שהחזרה פה תהיה יותר מתוקה. אין הסבר ליכולת הזאת. כנראה שכולנו לא הגענו טוב למשחק. לא פשוט לשחק נגד קבוצות שמסתגרות, אנחנו עם הפנים קדימה". גורש נשאל האם הייתה שאננות לפני המשחק. "המוטיבציה שלנו הייתה גבוהה", ענה. "אלה מסוג המשחקים שאתה מנצח במלחמה ובכוח. יש דברים שברק עובד איתנו עליהם. במשחק הבא נדע להתאים את עצמנו".

גורש הוסיף: "אחרי חמישה משחקים אין טעם להסתכל על הטבלה, עכשיו היא משקרת. עוד חמישה או ששה מחזורים הטבלה תקבל צורה יותר נכונה. כל משחק מבחינתנו הוא קריטי, אין משחק שלא. כל ניצחון חשוב להמשך הדרך. יש לנו מטרות וכדי להשיג אותם צריך לנצח. דני עמוס? עשה עבודה טובה, חבל שזה קרה נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully