וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס זכו ב-NL מזרח לראשונה מ-2006, גם טורונטו בפלייאוף

27.9.2015 / 7:48

ניו יורק ניצחה 2:10 בסינסינטי וחגגה תואר מפתיע, הבלו ג'ייז עלו עוד לפני ששיחקו וקינחו עם 8:10 על טמפה ביי. האקשן בווילד קארד ב-AL נמשך

שחקני ניו יורק מטס חוגגים. AP
המטס חוגגים/AP

תמונת הפלייאוף ב-MLB ממשיכה להיסגר, כאשר הלילה (בין שבת לראשון), שתי קבוצות נוספות הבטיחו את מקומן בפוסטסיזן. ניו יורק מטס, שניצחה 2:10 בסינסינטי, השלימה זכייה מדהימה ב-NL מזרח על חשבונה של וושינגטון המאכזבת, שסומנה כמועמדת ללכת כל הדרך. עבור המטס זו זכייה ראשונה בבית מאז 2006.

טורונטו, שניצחה 8:10 מרתק את טמפה ביי (צמד לחוזה באוטיסטה, שהגיע ל-39 הומראנים העונה), הבטיחה את עלייתה עוד לפני המשחק, בשל ענייני לו"ז של היריבות, אולם חגגה עם האוהדים גם על המגרש.

עוד הלילה:

* היאנקיז עוד לא מוותרים סופית לבלו ג'ייז על ה-AL מזרח וניצחו 1:2 את הווייט סוקס כדי לשמור על פער של ארבעה משחקים.

* ב-AL מערב, יוסטון פתחה את הסדרה הביתית הקריטית מול טקסס עם ניצחון 7:9, שהושג בעזרת שישה הומראנים, כולל צמדים של חוזה אלטובה וקרלוס קוריאה. האסטרוס בפיגור שלושה וחצי משחקים.

* היריבות של יוסטון במאבק על הווילד קארד ניצחו אף הן: האיינג'לס גברו מווקאוף הומראן של דייויד פריז 2:3 על סיאטל והם חצי משחק מאחורי יוסטון. מינסוטה משחק וחצי מאחור אחרי שניצחה 2:6 בדטרויט.

* פיטסבורג ממשיכה לאותת לקאבס לקראת מפגש הווילד קארד ושיתקה אותה עם 0:4 בחוץ.

* משחקים נוספים: וושינגטון ניצחה 1:2 ב-12 אינינגים את פילדלפיה. בוסטון שוב שיתקה את בולטימור, הפעם עם 0:8. מיאמי רשמה 2:6 מול אטלנטה. סן פרנסיסקו השיגה 10:14 משוגע באוקלנד, עם שלושה הומראנים של ג'ארט פארקר. סנט לואיס ניצחה 1:5 את מילווקי, אך איבדה להמשך העונה את קרלוס מרטינס. קולורדו גברה 6:8 על הדודג'רס (הומראן 40 לנולאן ארנאדו ו-39 לקרלוס גונזאלס), סן דייגו ניצחה 0:3 את אריזונה. קליבלנד יצאה מקנזס סיטי עם 5:9.

אוהדי טורונטו בלו ג'ייז. GettyImages
הקהל בטורונטו מבסוט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully