וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמאות לרן קדוש, דיוגו קאצ'ובה וחאלד חלאיילה

27.9.2015 / 9:00

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון על מכבי פתח תקוה ומקווים שהמשטרה לא תדרוש יותר מדי בפגישת ההיערכות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הבא

one

בבני סכנין היו מאושרים מאוד אתמול (שבת) לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה. בקבוצה משוכנעים שלמרות הפתיחה המהוססת אפשר לרשום עונה טובה והחמיאו לשוער רן קדוש, ששמר על רשת נקייה משחק שלישי ברציפות ועשה זאת מול יריבה שהגיעה עם מאזן מושלם מפסגת הטבלה. גם דיוגו קאצ'ובה זכה למחמאות על היכולת שלו במרבית שלבי המשחק, עד אשר התעייף. חאלד חלאיילה, שנראה במחזורים האחרונים כאילו חזר ליכולת השיא שלו מלפני כמה שנים, קיבל פרגון אף הוא.

עצרו את המוליכה. שחקני בני סכנין חוגגים על שלומי אזולאי/מגד גוזני

"חאלד מתאמן הכי טוב שלו בשנים האחרונות", אמר שחקן בקבוצה, "עובדה שהוא טוב מאוד במשחקים". שלומי אזולאי כבש שער ראשון וכעת בסכנין מקווים שהחלוץ יחזיר לעצמו את הביטחון וימצא את הרשת פעמים רבות בהמשך.

בסכנין ייפגשו במהלך חול המועד עם ראשי משטרת משגב והמחוז הצפוני כדי לדון בהיערכות למפגש הטעון מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא. במועדון מקווים שבמשטרה לא יעמידו שוב דרישות גבוהות דוגמת מסוק משטרתי או כוח אבטחה חסרת תקדים, דבר שיעלה לקבוצה כסף רב. בקבוצה עוד לא קיבלו החלטה סופית האם להביא את הברזילאי פביאנו אלבאס או את הילאל מוסא, שמרשים באימונים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully