וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "יש לנו קבוצה טובה מאוד, אנחנו פשוט לא משחקים נכון"

27.9.2015 / 8:12

בקרית שמונה מודאגים מפתיחת העונה אבל משוכנעים שיש להם את הכלים להיות בצמרת הגבוהה גם השנה. שחקן בקבוצה: "גם לפני שתי עונות פתחנו גרוע וסיימנו מדהים, ק"ש תהיה קבוצה צמרת"

one

עירוני קרית שמונה רשמה תיקו שלישי ברציפות אמש אחרי 0:0 מול הפועל רעננה ובקבוצה מודאגים יותר מקצב צבירת הנקודות ומהיכולת של הקבוצה שלא מתרוממת בעיקר בחלק הקדמי.

"יש לנו קבוצה טובה מאוד", אמר אחד השחקנים, "אנחנו פשוט לא משחקים נכון. נצטרך להתחבר מהר מאוד כדי שהעונה לא תברח". בקבוצה היו כאלה שביקרו מדוע הקבוצה נבנתה רק עם שחקן אחד שהמהות שלו היא חלוץ רחבה כאשר כל היתר מלבד עידו אקסברד יכולים לשחק כחלוצים אך גם כשחקני כנף ואינם חלוצי רחבה קלאסיים.

"בכל העונות שהצלחנו היו לנו חלוצי רחבה כמו בדש וקולה, העונה יש רק את אקסברד וגם הוא לא זוכה כמעט לדקות", אמר שחקן אחר בקבוצה, "אבל עם זמן נלמד לשחק בשיטה שיש חילופי מקומות בהתקפה ונהיה קבוצה קטלנית".

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
לא מצליחים להבקיע. חסאמרה/מגד גוזני

הבעלים איזי שרצקי לא היה נוכח במשחק אתמול ולכן לא נכנס כהרגלו בסיום לחדר ההלבשה. גם המאמן סלאח חסארמה לא דיבר עם השחקנים מלבד המחצית המשחק אז ניסה להרים את רוחם ולעודד אותם לכבוש את שער הניצחון.
בקבוצה מרוצים מנגד מהחלק ההגנתי שממשיך כמו העונה שעברה להיות חזק מאוד. "גם לפני שנתיים פתחנו גרוע מאוד את העונה", הזכיר גורם במערכת, "ואז סיימנו מדהים עם גביע .גם מאז היו הרבה שינויים בסגל ולקח זמן להתחבר. גם השנה קרית שמונה תהיה קבוצת צמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully