וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני אופטימי מאוד בגלל הגישה של השחקנים"

26.9.2015 / 21:10

מאמן מכבי חיפה שמר על אופטימיות למרות עוד משחק חלש והפסד 2:0 למכבי תל אביב: "הגישה חיובית והשחקנים מלוכדים. כשאני רואה את התגובה שלהם לתוצאות, זה מעודד". קריאף: "שלטנו במשחק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה שוב אכזבה. הירוקים ספגו הערב (שבת) את ההפסד השלישי שלהם העונה עם 2:0 מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. הקבוצה של רוני לוי עדיין ללא שער זכות ושוב נראתה לא טוב, והיא עדיין עם שתי נקודות בלבד מ-15 אפשריות. על זה הוציאו כל כך הרבה כסף שם בקיץ?

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
זה נראה רע. לוי/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר: "אני חושב שהגענו למצבים לתת את השער, המשחק הזה היה לכאן או לכאן. מכבי שלטו, אבל התגוננו טוב. אם היינו עושים 0:1 המשחק היה נגמר אחרת. אנחנו כרגע לא בשיא הביטחון, אפשר לתת מילה טובה לקהל שעודד למרות התקופה הלא טובה".

על מצבה של מכבי חיפה: "צריך להמשיך לעבוד קשה, להתאמן ולהיות רציניים ולהיות בטוחים שזה יגיע. הגישה של השחקנים טובה מאוד, הם מאוד מלוכדים ואם הם ימשיכו בצורה הזו אני אופטימי. אני פסימי לגבי התוצאות, אבל מאוד אופטימי לגבי הגישה של השחקנים. כשאני רואה את התגובה שלהם לתוצאות זה נותן לי אופטימיות".

הקשר אופיר קריאף אמר: "שלטנו במשחק, אבל אני מעדיף ללכת עם הנקודות ולא עם המחמאות. לי אישית נמאס כל פעם ללכת עם מחמאות ובסוף אנחנו הולכים בלי נקודות. צריכים לראות מה לא עובד. כל החבר'ה עוזרים לי ומשחקים איתי ביחד, אבל אני רוצה שהקבוצה תנצח וזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully