וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרבור אמבקווה: "רוצים לשחק כל משחק כאילו הוא האחרון שלנו"

26.9.2015 / 12:47

הזר החדש של מכבי תל אביב מתכונן למפגש חצי גמר גביע ווינר מול מכבי ראשון לציון (19:10, ספורט 5): "ההרגשה לשחק במכבי, מול האוהדים שלנו, היא נהדרת. טורנירים כאלה מכינים אותנו להמשך"

one

לאחר שניצחו בקלות ברבע גמר גביע ווינר את עירוני נס ציונה 54:84, במכבי תל אביב רוצים להמשיך במסלול החיובי גם במשחק הערב (שבת, 19:10, ספורט 5) במסגרת חצי הגמר, מול מכבי ראשון לציון. בקבוצה מרוצים מהיכולת של ג'ורדן פארמר, שהבריק ברבע הגמר עם שבע שלשות, אולם ויטור פבראני ממשיך להדאיג את הצוות המקצועי בשל יכולתו הדלה. במועדון הבהירו לאחר ההדחה של הפועל ירושלים, שפינתה להם מהדרך את היריבה העיקרית במאבק על התואר: "אנחנו מתרכזים בעצמנו". דגן יבזורי הפצוע לא ישותף וסילבן לנדסברג, שסוחב פציעה, נמצא בספק.

שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי מול מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
נכנס לעניינים. טיילור רוצ'סטי/קובי אליהו

לקראת המשחק, טרבור אמבקווה אמר לוואלה ספורט: "זה משחק חשוב, כי אנחנו רוצים לזכות בכל תואר אפשרי. זו המטרה של מכבי תל אביב וניגש למשחק בשיא הדריכות. המטרה היא להיכנס למשחק אגרסיביים מהדקה הראשונה ולהכתיב את הקצב. ההגנה הייתה חשובה מול נס ציונה וזו גם הדרך לנצח הפעם".

לגבי תחושותיו בקבוצה עד כה אמר השחקן: "ההרגשה לשחק במכבי, מול האוהדים שלנו, היא נהדרת. טורנירים כאלה מכינים אותנו טוב להמשך העונה ויעזרו לנו להשתפר ולהתקדם. מדובר בסגל חדש ואנחנו עדיין מנסים להכיר אחד את השני. אנחנו רוצים לשחק כל משחק כאילו הוא האחרון שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב טרבור אמבקווה. קובי אליהו
אמבקווה רוצה תואר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully