וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "אתה לא תמיד מציג את הכדורסל הטוב שלך בספטמבר"

26.9.2015 / 9:43

בהפועל ירושלים התאכזבו מההפסד כבר ברבע גמר גביע ווינר, אך מנסים שלא להתרגש יותר מדי. טימור: "אפשר להגיד שקיבלנו סטירה קטנה". דונטה סמית' נראה מתוסכל בסיום המשחק

קובי אליהו

אכזבה בהפועל ירושלים אחרי ההפסד אתמול (שישי) 72:66 ברבע גמר גביע ווינר מול הפועל תל אביב. מיד לאחר המשחק אמר המאמן דני פרנקו לשחקניו בחדר ההלבשה: "זה רק מוכיח את מה שדיברנו עליו, שיש לנו קבוצה חדשה ועוד הרבה עבודה לעשות יחד. רק עכשיו הצטרפו עוד שחקנים. צריך לתת לכם קרדיט גדול על כך שחזרנו למשחק כמו גברים, אחרי פיגור 12, אבל אנחנו לא מאורגנים ולא מסודרים. צריך לעשות צעד קדימה כל יום".

האלופה ירדה להפסקה בפיגור וכבר אז ראשי המועדון נראו מתוסכלים. אחד מהם הבטיח בסיום: "לא נראה כך בהמשך". בירושלים ציינו כי ברייסי רייט רק חזר מפציעה וכי דיאור פישר וליאור אליהו הצטרפו לאימונים מאוחר לאחר ששהו בקיץ עם נבחרת ישראל ביורובאסקט.

גורמים בקבוצה, שהיו בחדר ההלבשה לאחר המשחק, ידעו לספר כי מי שנראה מתוסכל במיוחד היה דונטה סמית': "הוא היה טוב והחזיר אותנו למשחק, אבל גם עשה כמה דברים לא נכונים בסיום והמאמן החליט להוציא אותו", הסבירו בקבוצה. המנכ"ל גיא הראל שוחח עם סמית' בסיום וניסה לעודד אותו.

שחקן הפועל תל אביב כריס אוונס מול שחקן הפועל ירושלים טוני גפני. קובי אליהו
פתיחת עונה מאכזבת לאלופה. גפני ופישר לא מצליחים לעצור את הפועל תל אביב/קובי אליהו

טוני גפני אמר לוואלה ספורט: "חבל מאוד שהפסדנו, אבל דברים כאלה קורים. זה לא אומר כלום לגבי ההמשך, כי אנחנו לא משחקים ביחד הרבה זמן ויש המון דברים לשפר. הפועל תל אביב קלעה טוב, שיפרנו את ההגנה במחצית השנייה, אבל לא עצרנו את השלשות שלהם. יש עונה ארוכה, עוד עשרה חודשים ולא נהרוג את עצמנו על ההפסד הזה. בשבת יש לנו כבר אימון. אתה לא תמיד מציג את הכדורסל הכי טוב שלך בספטמבר ואמרנו את זה גם בעונה שעברה".

גפני הוסיף: "כבר בסיום דיברנו על המשחק, יש לנו שחקנים עם ניסיון במצבים כאלה. אנחנו עדיין מנסים לעבוד על התיאום ולהכיר אחד את השני. יש לנו המון פוטנציאל ופשוט צריך להרכיב טוב את הקבוצה. התקשנו למצוא את הקצב הנכון, דני פרנקו ניסה למצוא הרכב שיעבוד במצב הזה". על דונטה סמית' אמר גפני: " לא היינו חוזרים למשחק בלעדיו. הוא היה מאוכזב כי הוא שחקן מקצועני ותמיד רוצה לנצח, אבל הוא מבין את הדינמיקה של המשחק".

בר טימור סיכם: "לא ציפינו להפסיד כבר בשלב הזה, אבל הם שיחקו יותר טוב מאיתנו וניצחו בצדק. לא נראינו טוב, אין תירוצים. אנחנו לא מוכנים, לא התאמנו יותר מדי אימונים בסגל מלא, לאט לאט אנחנו מתחילים להתגבש. לא כיף להפסיד, לא טוב שנראינו ככה עכשיו, אבל מצד שני אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אפשר להגיד שקיבלנו סטירה קטנה, אבל אני בטוח שזה יעיר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully