וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל תל אביב: "ניר קלינגר עשוי להתמנות בשבוע הבא"

בכירים במתחם חודורוב מאשרים כי מאמן אשדוד בעונה שעברה הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה, לנוכח מגבלת התקציב שמונעת החתמת זר. הרוש תובע מנתניה 260 אלף שקל שלא שולמו לו בעונה שעברה

one

לאחר שלושה שבועות של חיפושים אחר מאמן זר שיחליף את ססאר מנדיונדו, נראה כי האפשרויות מעבר לים הולכות ומצטמצמות עבור הפועל תל אביב. בשל כך, גורמים בכירים בקבוצה אישרו היום (שישי) כי קלינגר הפך למועמד המוביל בין הישראלים, אף שבהפועל ממשיכים לטעון כי בכוונתם להחתים מאמן זר עם ניסיון. הבעיה: למועדון תקציב של כ-150-200 אלף יורו לצירוף מאמן זר בעל ניסיון, ובסכומים הללו קשה יהיה להביא ארצה שם אטרקטיבי.

גורמים המקורבים למועדון טענו: "קלינגר כבר כמעט סגור בהפועל, הודעה על צירופו עשויה לצאת אחרי המשחק מול בני יהודה". אגב, גורמים בעולם הכדורגל הישראלי סיפרו השבוע כי מי שקשור למועמדות המתקדמת של קלינגר הוא סוכן השחקנים דודו דהאן, המצוי בקשר טוב עם ההנהלה האדומה.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
יגיע לחודורוב באדיבות דודו דהאן? קלינגר/ברני ארדוב

סיפור נוסף שמטריד את האדומים בימים האחרונים הוא התביעה שהגישה בית"ר ירושלים נגד השוער אריאל הרוש, בגובה של כ-450 אלף שקל. כדי להבין על מה בדיוק מדובר צריך לחזור מעט אחורה.

כשהרוש עזב את בית"ר זה היה לאחר שהוועדה למעמד השחקן שחררה אותו, וקבעה שהמועדון בו גדל יהיה זכאי לקבל 450 אלף שקל כדמי השבחה עליו. כל שחקן שמקבל שחרור בחסות הוועדה רשאי לפדות בעצמו את כרטיסו, אך נהוג כי הקבוצה הקולטת, במקרה של הרוש מכבי נתניה, היא זו שמעבירה את הסכום לקבוצת האם. לאורך כל העונה שעברה, ועל רקע הקשיים הכלכליים שסבלה מהם, מכבי נתניה לא העבירה את הסכום לבית"ר.

לפני מספר שבועות הרוש ועורך דינו רועי רוזן החלו בהליכי הוצאה לפועל כנגד בית"ר על סכום של כ-800 אלף שקל. כהליך נגד, תבעה בית"ר את הרוש באופן אישי על אותם 450 אלף שקל שלא שולמו לה. לאחר דין ודברים בין הצדדים, הוסיפה בית"ר את נתניה לאותה תביעה וביום רביעי הקרוב אמור לצאת פסק דין בעניין, אך זה לא סוף פסוק.

האדומים שורבבו לעניין משפטי זה דווקא על ידי השוער עצמו. כאשר הרוש חתם בהפועל הוא סיכם עם ההנהלה כי אם יחויב על ידי הבורר לשלם לבית"ר חלק מדמי ההשבחה, היא זו שתשלם את הסכום. בדיון האחרון בבוררות הוסיף הרוש עצמו את המועדון האדום לרשימת הנתבעות. לטענת עורך דינו הדברים נעשו בתיאום מלא עם ההנהלה של הפועל תל אביב שהוציאה מכתב שרואה את נתניה כאחראית לתשלום דמי ההשבחה על השחקן. גם השוער וגם עורך דינו ערכו שיחות בימים האחרונים עם הנהלת הפועל וההערכה של כל הצדדים כי נתניה, שלא שילמה את הסכום מלכתחילה, תחויב בעניין זה. גורם בהפועל אישר כי קיימת הבנה עם השוער בנושא.

עם או בלי קשר, הרוש יגיש ביום ראשון לנתניה מכתב לפני תביעה. השחקן דורש מהמועדון כ-260 אלף שקל שלא שולמו לו בעונה שעברה, ואם נתניה לא תעביר אליו את הסכום - יתבע אותו ממנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. ברני ארדוב
מי ישלם לבית"ר? הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully