וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחו מהקלאץ', העבירו הילוך: הג'איינטס ניצחו את וושינגטון

25.9.2015 / 8:33

אחרי שני הפסדים צמודים ומתסכלים, הענקים התעוררו עם 21:32 על היריבה לבית, שירדה בעצמה למאזן שלילי. משחק טוב לאיליי מאנינג

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס. Bill Kostroun, AP
בקהאם ג'וניור והחבר'ה סופסוף מחייכים/AP, Bill Kostroun

ניו יורק ג'איינטס (2:1) - וושינגטון (2:1) 21:32

בשני המשחקים הראשונים של העונה, הענקים הפסידו אחרי טעויות קריטיות בקלאץ'. הלילה (בין חמישי לשישי), הם פשוט לא השאירו מקום לטעויות. ניו יורק התגברה די בקלות על היריבה לבית והורידה גם את הרדסקינס, שהגיעו אחרי ניצחון נאה מול סנט לואיס, למאזו שלילי.

הג'איינטס התסערו במהרה, כאשר כבר אחרי שתי דקות הם חוסמים פאנט, שהופך לסייפטי. שש דקות נוספות חלפו ואנדרה וויליאמס מצא את האנדזון בריצה קצרצרה וקבע 0:9. בהמשך, ניו יורק השיגה שלושה שערי שדה ו-וושינגטון שניים ולרבע האחרון הקבוצות נכנסו ב-6:18 נזיל.

אלא שעם תחילת הרבע, איליי מאנינג מצא ל-30 יארד את אודל בקהאם ג'וניור. 3:40 לסיום, כריס תומפסון עוד צימק עם טאצ'דאון משלו, אולם 19 שניות נוספות חלפו עד שרובן רנדל תפס כדור מאיליי ל-41 יארד וטאצ'דאון נוסף. האקשן נמשך, כאשר 13 שניות אחרי הטאצ'דאון הזה, רשאד רוס מוושינגטון החזיר את הקיקאוף ל-101 יארד וקבע את תוצאת הסיום.

איליי רשם 279 יארד וצמד, רנדל תפס ל-116 יארד ו-OBJ לעוד 77. קירק קאזינס סיים עם 316 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. ג'ורדן ריד תפס ל-96 יארד, דיאנג'לו הול נטש בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully