וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבראני: "אתם תראו עוד ועוד מהיכולות שלי, אבל זה יקרה בשלבים"

25.9.2015 / 7:55

סנטר מכבי תל אביב מודה שהוא עדיין רחוק משיא כושרו: "בכל יום שעובר אני מרגיש טוב יותר, זה קורה לאט לאט". ג'ורדן פארמר: "עד עכשיו אני מאוד נהנה, אני אוהב לתת לאינסטיקטים שלי להשתלט"

one

בוידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על נס ציונה

מכבי תל אביב העפילה אתמול (חמישי) בקלילות לחצי גמר גביע ווינר לאחר שהביסה את עירוני נס ציונה 54:84. המאמן גיא גודס החמיא בחדר ההלבשה בסיום לשחקנים על ההגנה ועל הפתיחה הטובה של המשחק, אך הזכיר כי המשחקים הבאים חשובים להשגת התואר הראשון האפשרי העונה.

מי שבלט במשחק הוא ג'ורדן פארמר שכבר במחצית הראשונה הגיע ל-20 נקודות ו-6 מתוך 7 שלשות שהיו לו במשחק. "הגענו למשחק מרוכזים", אמר הגארד בסיום. "המטרה שלנו היתה להכתיב את הקצב מתחילת המשחק. אנחנו מדברים על זה מתחילת מחנה האימונים. באופן אישי, קלעתי כמה פעמים בקריירה 7 שלשות, לקחתי היום זריקות טובות, היו כאלה שהחטאתי. אני אוהב להיות מוכן ולא לחשוב יותר מדי, לתת לאינסטינקטים שלי להשתלט".

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מבסוט. פארמר/קובי אליהו

פארמר הוסיף: "עד כה אני נהנה מאוד כאן, יהיה קשה העונה, תהיה תחרות קשה, לא יהיו הרבה ימים כאלה, נתכונן למשחק קשה בשבת. ירושלים? אני לא הולך לראות את ירושלים, אני בטוח שיהיה לנו סקאוטינג עליהם".

ויטור פבראני, שעדיין נראה מעט חלוד, אמר לוואלה ספורט: "אולי המשחק נראה לכם קל , אבל זה היה קשה גם מבחינה הגנתית והתקפית. אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולא רוצים להפסיד, למרות הניצחון מול נס ציונה אנחנו רוצים להשתפר בכל משחק. המשחק הבא יהיה קשה, זה לא קל צריך להיות מרוכזים ולעשות את הדברים הנכונים".

לגבי התחושות שלו ממכבי העונה אמר פבראני: "זו מכבי, אחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה, אנחנו רוצים אליפויות ולא מסתפקים במקום שני. זו המטרה שלנו".

השחקן, שמתאושש מפציעה שהשביתה אותו בעונה שעברה התייחס לכושרו: "בכל יום שעובר אני מרגיש יותר ויותר טוב ומשתפר, אני נכנס לכושר לאט לאט. העבודה שלי היא לעבוד טוב בהגנה ובהתקפה, אני גם מקווה שתראו יותר ויותר ממני, אבל זה יהיה בשלבים, צעד אחר צעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully