וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב לשחקני בית"ר ירושלים: "יש כאן קבוצה ששווה צמרת"

24.9.2015 / 17:44

הבעלים הגיע לבית וגן ושוחח עם השחקנים: "יש כאן סגל טוב יותר משנה שעברה, תתרכזו במגרש ולא במה שקורה מסביב. אין לי בעיה שלא הולך, אבל אני דורש שתתנו את המקסימום ותעבדו קשה". המועדון נקנס ב-10,000 שקל בעקבות התפרעות האוהדים מול בני יהודה

one

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, הגיע אחר הצהריים (חמישי) לאימון הקבוצה בבית וגן על מנת לשוחח עם השחקנים בעקבות מצבה של הקבוצה ולקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שני. כזכור, הבעלים אמור היה לקיים היום מסיבת עיתונאים ולדבר על מצבו של המועדון ולהתייחס למחאת האוהדים, אך בשלב זה הוחלט להעניק שקט לקבוצה והמסע"ת נדחתה.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"נתתי הכול, הייתי מקצוען בתחומי והצלחתי". אלי טביב/קובי אליהו

טביב אמר לשחקנים: "התגעגעתי אליכם ולהגעה למתחם האימונים. אני מבקש שלא להתייחס למה שמופיע בתקשורת, אני כבר חסין לדברים הללו ולכן אני מבקש שתתעלמו ממה שאומרים וכותבים. התאכזבתי ממה שקרה עם הקהל בשבת, זה רגע שבר לא פשוט אבל זה מאחוריי. אני אומר בפה מלא, עם כל הכבוד לסגל הטוב שהיה לנו בשנה שעברה, אני מאמין שהשנה יש לנו סגל טוב יותר שיכול להגיע להישגים. חובת ההוכחה היא עליכם, אני לא אזניח אתכם ומבקש מכם להתרכז אך ורק במשחק ולא בנעשה ביציעים".

טביב הוסיף: "אין לי בעיה אם לא מצליחים בפעולות, אבל אני רוצה לדעת שעושים את המקסימום. אני דורש לראות שחקנים שרצים ועובדים קשה כפי שאני התמדתי בחיי וכפי שאני התחלתי מאפס, נתתי הכול, הייתי מקצוען בתחומי והצלחתי. אני מקנא בכם, הלוואי ויכולתי אני להיות שחקן כדורגל. יש לכם את הבמה, קחו אותה ונצלו אותה. אני נותן לכם את כל הגב והביטחון. גם בשנה שעברה הספידו אותנו, אנחנו רק בתחילת הדרך. מהמשחק הקרוב אנחנו מחוייבים להראות שאנחנו קבוצת צמרת. יש כאן חבורה ששווה צמרת אז בואו נפתח דף חדש ונצא לדרך חדשה".

בית"ר נקנסה ב-10,000 שקל בפועל בעקבות השלכת כוס שתיה ומצת מיציע אוהדיה במשחק ההפסד 2:1 מול בני יהודה. בית הדין גזר גם קנס של 20,000 שקל על תנאי לשנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני בית"ר ירושלים, אלעד גבאי, ניקיטה רוקאביציה. קובי אליהו
עשוי לקבל את המקום בחוד. ניקיטה רוקאביציה, משמאל, עם אלעד גבאי/קובי אליהו

החל מהמשחק הקרוב תחזור בית"ר לעבוד עם מדדים של פעולות אותם עושה כל שחקן ושחקן במגרש, החל מקילומטרז', כמות פעולות לחימה, מסירות מדוייקות וכו'. בבית"ר עבדו בצורה דומה בעונה שעברה, אך העונה כחלק מהחיסכון בהוצאות לאחר שרלרואה הנושא הופסק.

בצוות המקצועי מאוד מרוצים מהיכולת של ניקיטה רוקאביציה באימונים והוא עשוי לפתוח בחוד ההתקפה ביום שני. רוקאביציה גדל באוסטרליה כשחקן התקפה, אך עם הגעתו לגרמניה ב-2010 תופקד בכנפיים וכך שיחק בחמש השנים האחרונות. בשל המהירות והכח של האוסטרלי בבית"ר מקווים כי יוכל לבוא לידי ביטוי הרבה יותר טוב בחוד ההתקפה, אם כי לוקחים בחשבון כי תוך כדי משחק ייתכן ויעבור לשחק באגפים.

אוהדי הקבוצה לא מאוחדים בנוגע להחלטה האם להחרים את המשחק הקרוב. ארגון הלה פמיליה לא מסכים בשלב זה עם החרמת משחקים ומעוניין להמשיך להגיע ולתמוך בקבוצה. מחר אמורים להגיע לבית וגן כמה עשרות אוהדים ולהמשיך למחות כנגד הבעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully